Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka. (CROSBI ID 415158)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bijelić, Branko
Mencer, Ivan
Ivančić, Valentina
hrvatski
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka.
Poslovne banke uspješnost vlastitog poslovanja grade na zadovoljnim korisnicima. Upravljanje kvalitetom odrednica je prema kojoj banke razvijaju vlastito poslovanje u smjeru zadovoljstva korisnika kako bi prije svega zadržale postojeće korisnike i akvizirale nove te kako bi održale konkurentnost na tržištu kojeg opisuje visoka dinamika i česte promjene okruženja i preferencija korisnika. U domeni upravljanja kvalitetom, banke trebaju voditi brigu ne samo o vlastitom poslovanju već i o tome da poslovanje pozitivno utječe na percepciju korisnika bankarskih usluga. Trebaju ići u korak s promjenama tehnologija i potreba korisnika koje se usporedo s time razvijaju, a provedeno istraživanje o zadovoljstvu korisnika uslugama banaka pokazuje da je vrlo bitan faktor zadovoljstva korisnika i ljubaznost, susretljivost i stručnost zaposlenika banke. Navedeno nalažu i ISO standardi upravljanja kvalitetom koje banke implementiraju u vlastito poslovanje, prije svega, zbog usmjerenosti na korisnike bankarskih usluga. Uz navedeno banke razvijaju i pojedine politike u funkciji zadovoljenja korisnika bankarskih usluga.
upravljanje kvalitetom ; poslovne banke ; zadovoljstvo korisnika ; ISO standardi ; politike poslovnih banaka
nije evidentirano
engleski
The impact of quality management on clients satistaction in commercial banks
nije evidentirano
quality management ; commercial banks ; customer satisfaction ; ISO standards ; policy of commercial banks
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49.
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka