Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka. (CROSBI ID 415158)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bijelić, Branko Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka. / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Bijelić, Branko

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka.

Poslovne banke uspješnost vlastitog poslovanja grade na zadovoljnim korisnicima. Upravljanje kvalitetom odrednica je prema kojoj banke razvijaju vlastito poslovanje u smjeru zadovoljstva korisnika kako bi prije svega zadržale postojeće korisnike i akvizirale nove te kako bi održale konkurentnost na tržištu kojeg opisuje visoka dinamika i česte promjene okruženja i preferencija korisnika. U domeni upravljanja kvalitetom, banke trebaju voditi brigu ne samo o vlastitom poslovanju već i o tome da poslovanje pozitivno utječe na percepciju korisnika bankarskih usluga. Trebaju ići u korak s promjenama tehnologija i potreba korisnika koje se usporedo s time razvijaju, a provedeno istraživanje o zadovoljstvu korisnika uslugama banaka pokazuje da je vrlo bitan faktor zadovoljstva korisnika i ljubaznost, susretljivost i stručnost zaposlenika banke. Navedeno nalažu i ISO standardi upravljanja kvalitetom koje banke implementiraju u vlastito poslovanje, prije svega, zbog usmjerenosti na korisnike bankarskih usluga. Uz navedeno banke razvijaju i pojedine politike u funkciji zadovoljenja korisnika bankarskih usluga.

upravljanje kvalitetom ; poslovne banke ; zadovoljstvo korisnika ; ISO standardi ; politike poslovnih banaka

nije evidentirano

engleski

The impact of quality management on clients satistaction in commercial banks

nije evidentirano

quality management ; commercial banks ; customer satisfaction ; ISO standards ; policy of commercial banks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49.

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija