Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima (CROSBI ID 654156)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bolanča Mirković, Ivana ; Mikota, Miroslav ; Svilar, Nika ; Žeželj, Teo
hrvatski
Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima
Grafički identitet proizvoda može se kreirati na ekološki pogodniji način. Sredinom prošlog stoljeća i krojem prošlog stoljeća dizajnirani su fontovi Courier i Century Gothic koji imaj smanjenu potrošnju bojila pri izradi grafičkih proizvoda. Svijest o ekološki održivom proizvodu počinje rasti krajem prošlog stoljeća pa upotreba spomenutih fontova pri dizajniranju proizvoda i njegove prepoznatljivosti doprinosi većoj ekološkoj vrijednosti i daje ekološki predznak proizvodu. Osmišljavanjem dizajna na ekološki održivi način korištenjem već uhodanih fontova može se načiniti značajni iskorak ka uštedi resursa, ali i dobiti proizvod na koji su kupci već naviknuti. Na taj način dizajner povećava vrijednost svog dizajna. U ovom radu dizajnirati će se cjelokupni grafički identitet proizvoda na tri vrste medija: kutija, letak i plakat, korištenjem ekološki povoljnijih fontova Courier i Century Gothic. Dobiveni rezultati će se uspoređivati s referentni fontovima Arialom kao standardnim bezserifnim fontom i Times New Romanom kao standardnim serifnim fontom, uz koje će biti dizajniran standardni logotip bez promjena. Uspoređivati će se površina koji dizajnirani logotip i tekst prekriva u raznim vrstama fontova odnosno dizajna logotipa, kolika je ušteda bojila ili tonera u tisku te kolika je čitljivost.
dizajn grafičkog identiteta, multimedija, ekološki povoljniji fontovi
nije evidentirano
engleski
Creating a visual identity in a multimedia environment using environmentally more sutable fonts
Grafički identitet proizvoda može se kreirati na ekološki pogodniji način. Sredinom prošlog stoljeća i krojem prošlog stoljeća dizajnirani su fontovi Courier i Century Gothic koji imaj smanjenu potrošnju bojila pri izradi grafičkih proizvoda. Svijest o ekološki održivom proizvodu počinje rasti krajem prošlog stoljeća pa upotreba spomenutih fontova pri dizajniranju proizvoda i njegove prepoznatljivosti doprinosi većoj ekološkoj vrijednosti i daje ekološki predznak proizvodu. Osmišljavanjem dizajna na ekološki održivi način korištenjem već uhodanih fontova može se načiniti značajni iskorak ka uštedi resursa, ali i dobiti proizvod na koji su kupci već naviknuti. Na taj način dizajner povećava vrijednost svog dizajna. U ovom radu dizajnirati će se cjelokupni grafički identitet proizvoda na tri vrste medija: kutija, letak i plakat, korištenjem ekološki povoljnijih fontova Courier i Century Gothic. Dobiveni rezultati će se uspoređivati s referentni fontovima Arialom kao standardnim bezserifnim fontom i Times New Romanom kao standardnim serifnim fontom, uz koje će biti dizajniran standardni logotip bez promjena. Uspoređivati će se površina koji dizajnirani logotip i tekst prekriva u raznim vrstama fontova odnosno dizajna logotipa, kolika je ušteda bojila ili tonera u tisku te kolika je čitljivost.
design graphic identity, multimedia, environmentally fonts
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-23.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija
Mikota, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara
Podaci o skupu
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija
poster
07.09.2016-10.09.2016
Senj, Hrvatska