Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima (CROSBI ID 654156)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Bolanča Mirković, Ivana ; Mikota, Miroslav ; Svilar, Nika ; Žeželj, Teo Creating a visual identity in a multimedia environment using environmentally more sutable fonts / Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima // Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija / Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 23-23

Podaci o odgovornosti

Bolanča Mirković, Ivana ; Mikota, Miroslav ; Svilar, Nika ; Žeželj, Teo

hrvatski

Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima

Grafički identitet proizvoda može se kreirati na ekološki pogodniji način. Sredinom prošlog stoljeća i krojem prošlog stoljeća dizajnirani su fontovi Courier i Century Gothic koji imaj smanjenu potrošnju bojila pri izradi grafičkih proizvoda. Svijest o ekološki održivom proizvodu počinje rasti krajem prošlog stoljeća pa upotreba spomenutih fontova pri dizajniranju proizvoda i njegove prepoznatljivosti doprinosi većoj ekološkoj vrijednosti i daje ekološki predznak proizvodu. Osmišljavanjem dizajna na ekološki održivi način korištenjem već uhodanih fontova može se načiniti značajni iskorak ka uštedi resursa, ali i dobiti proizvod na koji su kupci već naviknuti. Na taj način dizajner povećava vrijednost svog dizajna. U ovom radu dizajnirati će se cjelokupni grafički identitet proizvoda na tri vrste medija: kutija, letak i plakat, korištenjem ekološki povoljnijih fontova Courier i Century Gothic. Dobiveni rezultati će se uspoređivati s referentni fontovima Arialom kao standardnim bezserifnim fontom i Times New Romanom kao standardnim serifnim fontom, uz koje će biti dizajniran standardni logotip bez promjena. Uspoređivati će se površina koji dizajnirani logotip i tekst prekriva u raznim vrstama fontova odnosno dizajna logotipa, kolika je ušteda bojila ili tonera u tisku te kolika je čitljivost.

dizajn grafičkog identiteta, multimedija, ekološki povoljniji fontovi

nije evidentirano

engleski

Creating a visual identity in a multimedia environment using environmentally more sutable fonts

Grafički identitet proizvoda može se kreirati na ekološki pogodniji način. Sredinom prošlog stoljeća i krojem prošlog stoljeća dizajnirani su fontovi Courier i Century Gothic koji imaj smanjenu potrošnju bojila pri izradi grafičkih proizvoda. Svijest o ekološki održivom proizvodu počinje rasti krajem prošlog stoljeća pa upotreba spomenutih fontova pri dizajniranju proizvoda i njegove prepoznatljivosti doprinosi većoj ekološkoj vrijednosti i daje ekološki predznak proizvodu. Osmišljavanjem dizajna na ekološki održivi način korištenjem već uhodanih fontova može se načiniti značajni iskorak ka uštedi resursa, ali i dobiti proizvod na koji su kupci već naviknuti. Na taj način dizajner povećava vrijednost svog dizajna. U ovom radu dizajnirati će se cjelokupni grafički identitet proizvoda na tri vrste medija: kutija, letak i plakat, korištenjem ekološki povoljnijih fontova Courier i Century Gothic. Dobiveni rezultati će se uspoređivati s referentni fontovima Arialom kao standardnim bezserifnim fontom i Times New Romanom kao standardnim serifnim fontom, uz koje će biti dizajniran standardni logotip bez promjena. Uspoređivati će se površina koji dizajnirani logotip i tekst prekriva u raznim vrstama fontova odnosno dizajna logotipa, kolika je ušteda bojila ili tonera u tisku te kolika je čitljivost.

design graphic identity, multimedia, environmentally fonts

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-23.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija

Mikota, Miroslav

Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara

Podaci o skupu

20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija

poster

07.09.2016-10.09.2016

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija