Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje (CROSBI ID 415070)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kišpatić, Mirna Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kišpatić, Mirna

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Unapređenje prodaje na primjeru distributera robe široke potrošnje

Unapređenje prodaje je dio promotivnih aktivnosti koje poduzeća sve više koriste kako bi se prilagodili novim načinima plasmana svojih proizvoda i usluga. To je jedan od najučinkovitijih oblika marketinga kojeg poduzeća koriste, a izaziva brzu i jaku reakciju potrošača. Cilj je doći do novih kupaca ili klijenata uz zadržavanje postojećih. Sve je to zadatak unapređenja prodaje kao posebnog oblika promocije koji postaje važan dio ulaganja u prodaju svakog uspješnog poduzeća. U ovom diplomskom radu analizira se mogućnost utvrđivanja utjecaja promocijskih aktivnosti, konkretno unapređenja prodaje, na povećanje prodaje promoviranih proizvoda na primjeru distributera robe široke potrošnje. Prednosti unapređenja su poticanje potrošača na prvu kupovinu proizvoda i zadržavanje potrošača poticanjem na ponovnu kupovinu. Potvrđena je hipoteza na temelju koje je zaključeno da postoje pozitivni utjecaji unapređenja prodaje na prodajnom mjestu na povećanje prodaje promoviranog proizvoda. Istraživanje za potrebe diplomskog rada provedeno je u dva trgovačka centra u Zagrebu, Kauflandu Jankomir i Kauflandu Ravnice, 26. i 27. svibnja 2017. metodom uzoraka. Ispitanicima je uručen anketni upitnik tijekom promocije i degustacije Snickers čokoladice na prodajnom mjestu. Anketni upitnik sadržavao je 13 pitanja koja su bila ponuđena ispitanicima koji su sudjelovali u istraživanju, njih 70, a uzorak je bio slučajan. Pitanja u anketnom upitniku su strukturirana, odnosno, omogućuju ispitaniku da odgovori na pitanje ograničenim brojem odgovora. Cilj istraživanja bio je dobiti informacije o prodaji, motivima potrošača, proizvodu, kako bi se na temelju tih informacija moglo analizirati dobivene rezultate i na temelju rezultata istraživanja planirati oblik unapređenja prodaje koji dovodi do povećanja prodaje, ali i potvrditi postavljenu hipotezu. Rezultati istraživanja pokazali su da se unapređenjem prodaje znatno utječe na povećanje prodaje promoviranog proizvoda, pogotovo za vrijeme trajanja promocije, a postoje implikacije da će se trend povećanog opsega prodaje nastaviti i u razdoblju od minimalno 2 tjedna nakon promocije.

unapređenje prodaje ; prodajno mjesto ; promocije ; potrošači ; povećanje prodaje ; promovirani proizvod

nije evidentirano

engleski

Sales promotion- the case of a groceries distributor

nije evidentirano

sales promotion ; selling place ; promotion ; consumer ; sales increase ; promoted product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65.

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija