Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća (CROSBI ID 415038)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kraljević, Ante Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća / Kovačić, Damir (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kraljević, Ante

Kovačić, Damir

hrvatski

Zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća

Cilj ovog istraživanja je utvrditi zadovoljstvo potrošača kupnjom svježeg voća i povrća koje se nude preko različitih prodajnih kanala na zagrebačkom tržištu: supermarketi, gradske tržnice, dostava do kupca (ugovorene košarice). Anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 391 potrošača svježeg voća i povrća na zagrebačkom tržištu. Rezultati istraživanja su pokazala da potrošači na zagrebačkom tržištu 2- 3 puta tjedno kupuju svježe voće i povrće, a za kupnju su spremni izdvojiti od 51 do 101 kuna. Prodajni kanali koje potrošači preferiraju su supermarketi i gradske tržnice. Potrošači su zadovoljni ponajviše raznolikošću ponude, svježinom te okusom i mirisom svježeg voća i povrća. Većina domaćih proizvođača i trgovaca nema povratne informacije o zadovoljstvu potrošača kupnjom svježeg voća i povrća. Rezultati istraživanja mogu pomoć u izradi nove marketinške strategije.

zadovoljstvo, potrošači, svježe povrće i voće

nije evidentirano

engleski

Satisfaction of consumers who buy fresh fruits and vegetables

nije evidentirano

satisfaction, consumers, fresh fruits and vegetables

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

20.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)