Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane (CROSBI ID 485086)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Franjić, Zoran Pozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane // Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 155-165-x

Podaci o odgovornosti

Franjić, Zoran

hrvatski

Pozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane

Turisti postaju sve izbirljiviji pri konzumiranju različitih segmenata ponude. Globalizacija i internet, praćeni porastom razine kulture i informiranosti doprinose sve selektivnijem ponašanju turista. Porast kulture i svijesti o zdravoj prehrani, pokreti ; &laquo ; slow food&raquo ; , &laquo ; zeleni&raquo ; , ekologija, nameću potrebu za pozicioniranjem vrlo važnog segmenta &laquo ; turističkog proizvoda&raquo ; ; - hrane. Sve manje je onih koji hranu smatraju &laquo ; nužnim zlom&raquo ; , &laquo ; prijekom potrebom&raquo ; , a sve više onih koji od konzumiranja hrane očekuju osim zadovoljenja fizioloških potreba i užitak, održavanje zdravlja, ugodan doživljaj, čak ugodnu avanturu. U Hrvatskoj je potrebno izvršiti pozicioniranje selektivnih vidova konzumiranja hrane vezano za turizam. Pozicioniranje hrane prema prethodno opisanim kriterijima može se postići marketiranjem Hrvatskog turizma pomoću već prisutnog slogana ; &laquo ; Croatia - GM free Country, a i preko još nekih projekata sa istom tematikom. Hrvatska treba donijeti zakon i zabranu korištenja genetski modificirane hrane i sa time još argumentiranije nastupati na međunarodnom turističkom tržištu gdje su već identificirane potrebe turističkih potrošaća u smjeru zdrave prehrane pa takvim nastojanjima pojačati pozicioniranja u odnosu na turistički konkurentne zemlje. Slavoniji, kao glavnom i najvećem području sa takvim resursima treba u tome smislu omogućiti bolje povezivanje sa hrvatskim jadranskim turističkim kapacitetima.

pozicioniranje; turizam; genetski nemodificirana hrana

nije evidentirano

engleski

Positioning of the Food Offer in Tourism through Genetically Unmodified Food

nije evidentirano

positioning; genetically unmodified food; tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

155-165-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske

Meler, Marcel

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske

predavanje

07.06.2002-08.06.2002

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija