Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zahtjevi pred maloprodajnim menadžmentom u budućnosti (CROSBI ID 243761)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Zahtjevi pred maloprodajnim menadžmentom u budućnosti // Suvremena trgovina (Zagreb), 42 (2017), 5; 20-26

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Zahtjevi pred maloprodajnim menadžmentom u budućnosti

Profitabilnost maloprodavača ovisi o uspješnosti provedbe većeg broja strategija. U radu je riječ o budućnosti maloprodajnog poslovanja, odnosno što će to utjecati na tržišne strategije, strategije na razini poduzeća i prodavaonice, ali i koje su to strategije koje treba primjenjivati za privlačenje kupaca u još dinamičnijim uvjetima nego što vladaju danas. Objasnit će se način maloprodajnog menadžmenta koji bi trebao osigurati profitabilnost u budućnosti na područjima kao što su: oglašavanje, formiranje cijena, partnerstvo, robne marke, multikanalni marketing, lokacija, asortiman, cjenovne promocije, atmosfera i angažiranje oko kupaca.

profitabilnost, maloprodaja, strategija, internet, cijene, multikanalno

nije evidentirano

engleski

Prerequisites of retailing management in the future

nije evidentirano

profitability, retailing, strategy, internet, pricing, multichannel

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (5)

2017.

20-26

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice