Zahtjevi pred maloprodajnim menadžmentom u budućnosti (CROSBI ID 243761)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Zahtjevi pred maloprodajnim menadžmentom u budućnosti
Profitabilnost maloprodavača ovisi o uspješnosti provedbe većeg broja strategija. U radu je riječ o budućnosti maloprodajnog poslovanja, odnosno što će to utjecati na tržišne strategije, strategije na razini poduzeća i prodavaonice, ali i koje su to strategije koje treba primjenjivati za privlačenje kupaca u još dinamičnijim uvjetima nego što vladaju danas. Objasnit će se način maloprodajnog menadžmenta koji bi trebao osigurati profitabilnost u budućnosti na područjima kao što su: oglašavanje, formiranje cijena, partnerstvo, robne marke, multikanalni marketing, lokacija, asortiman, cjenovne promocije, atmosfera i angažiranje oko kupaca.
profitabilnost, maloprodaja, strategija, internet, cijene, multikanalno
nije evidentirano
engleski
Prerequisites of retailing management in the future
nije evidentirano
profitability, retailing, strategy, internet, pricing, multichannel
nije evidentirano