Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske (CROSBI ID 485078)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Franjić, Zoran
hrvatski
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske
Obnova i razvoj zemlje treba obuhvatiti cijelu Hrvatsku (ratom opustošena područja i područja indirektno stradala ratom), te cjelokupno hrvatsko gospodarstvo u kojem je bankovni sustav preduvjet obnove, osobito daljnjeg razvoja zemlje. Razvoj bankovnog sustava neostvariv je bez daljnjeg razvoja marketinške aktivnosti banaka, segmentiranja tržišta, stalnog razvoja novih bankovnih usluga. Ciljne grupe bankovnog marketinga jesu domačinstva, gospodarstvo(poduzetnici, veća poduzeća) za čiju su obnovu potrebna znatna financijska sredstva. Banke, točnije bankovni marketing može i treba servisirati njihovu obnovu i daljnji razvoj. Zadovoljenje potreba raznih bankovnih segmenata provodi se prikladnim bankovnim marketinškim strategijama.
bankovni marketing; obnova; razvoj; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Bank Marketing-A service in the Renewal and the Precondition of the Development of Croatia
nije evidentirano
Bank marketing; renewal; development; Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
233-240-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Susreti na dragom kamenu
Ravlić, Pavao
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Podaci o skupu
Susretni na dragom kamenu
predavanje
01.01.1996-01.01.1996
Pula, Hrvatska