(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave (CROSBI ID 414635)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Cindrić, Iva
Dubovicki, Snježana
hrvatski
(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave
Kreativnost je svakako poželjna osobina, no ona je i važan dio suvremene nastave. Suvremena nastava uči učenike razmišljati na drugačiji način, tražiti nove načine ka rješavanju problema ili zadatka te ih ohrabruje, oslobađa straha, potiče divergentno mišljenje i budi ugodne emocije. Za kreativnu nastavu nužan je i kreativan učitelj, ali isto tako i učitelj koji nije ograničen mitovima kreativnosti i koji ih prepoznaje. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove učitelja razredne nastave o tome smatraju li oni svoje učenike kreativnim osoboma. Osim toga, cilj je bio i saznati jesu li mitovi kreativnosti prisutni kod učitelja razredne nastave. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija u okviru koje se uz sljedeće postupke:intervju, anketu te Delfi metodu željelo što objektivnije pristupiti istraživačkoj problematici. U istraživanju je sudjelovalo N=86 ispitanika. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati koji pokazuju kako učitelji smatraju i sebe i učenike kreativnim osobama te kako ni među učiteljima koji su zaposleni i onim budućima mitovi kreativnosti nisu prisutni.Osim toga, istraživanje je pokazalo da su i studenti drugih fakulteta svjesni postojanja mitova kreativnosti, ali ih oni ne priječe da razvijaju svoju kreativnost i dalje.
kreativnost, mitovi, učitelji, razredna nastava
nije evidentirano
engleski
(Non)absence of myths of creativity with class teachers
nije evidentirano
creativity, myths, teachers, class teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
17.10.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek