Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave (CROSBI ID 414635)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cindrić, Iva (Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave / Dubovicki, Snježana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Iva

Dubovicki, Snježana

hrvatski

(Ne)prisutnost mitova kreativnosti kod učitelja razredne nastave

Kreativnost je svakako poželjna osobina, no ona je i važan dio suvremene nastave. Suvremena nastava uči učenike razmišljati na drugačiji način, tražiti nove načine ka rješavanju problema ili zadatka te ih ohrabruje, oslobađa straha, potiče divergentno mišljenje i budi ugodne emocije. Za kreativnu nastavu nužan je i kreativan učitelj, ali isto tako i učitelj koji nije ograničen mitovima kreativnosti i koji ih prepoznaje. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove učitelja razredne nastave o tome smatraju li oni svoje učenike kreativnim osoboma. Osim toga, cilj je bio i saznati jesu li mitovi kreativnosti prisutni kod učitelja razredne nastave. U istraživanju je korištena kvalitativna i kvantitativna metodologija u okviru koje se uz sljedeće postupke:intervju, anketu te Delfi metodu željelo što objektivnije pristupiti istraživačkoj problematici. U istraživanju je sudjelovalo N=86 ispitanika. Provedenim istraživanjem dobiveni su rezultati koji pokazuju kako učitelji smatraju i sebe i učenike kreativnim osobama te kako ni među učiteljima koji su zaposleni i onim budućima mitovi kreativnosti nisu prisutni.Osim toga, istraživanje je pokazalo da su i studenti drugih fakulteta svjesni postojanja mitova kreativnosti, ali ih oni ne priječe da razvijaju svoju kreativnost i dalje.

kreativnost, mitovi, učitelji, razredna nastava

nije evidentirano

engleski

(Non)absence of myths of creativity with class teachers

nije evidentirano

creativity, myths, teachers, class teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

17.10.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija