Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea (CROSBI ID 414615)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kir, Ivona Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea / Radočaj Jerković, Antoaneta (mentor); Škojo, Tihana (neposredni voditelj). Osijek, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kir, Ivona

Radočaj Jerković, Antoaneta

Škojo, Tihana

hrvatski

Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea

Alternativne škole početkom 20. stoljeća javljaju se kao reakcija na kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa. Pedagozi kritiziraju knjiško učenje i formaliziranu nastavu koja zanemaruje djetetove potrebe za kretanjem, kreativnim potvrđivanjem te prirodnim razvojem djeteta. Kritika u nastavi glazbe rezultira stvaranje pokreta i škola u kojima glazbeni pedagozi inventivnim metodičkim sustavima nastoje potaknuti razvoj glazbenih vještina pomoću pokreta, govora, improvizacije i raznih igara. U radu su prikazane glavne karakteristike metodičkih sustava najznačajnijih pedagoga tog vremena, a naglasak je stavljen na glazbeno- pedagoške ideje Carla Orffa, Zoltána Kodálya i Emilea Jaques- Dalcrozea. Navedeni glazbeno- pedagoški koncepti percipiraju učenje glazbe kao aktivni proces koji se temelji na potrebama i mogućnostima svakog pojedinca. Njihovo gledište učenika kao centra interesa ipak se razlikuje u određenim stajalištima koji su u ovom radu istaknuti.

alternativno obrazovanje, glazbeno-pedagoški pravci, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze

nije evidentirano

engleski

The Basic Principles of Musical and Pedagogic Directions in the Works of Carl Orff, Zoltan Kodaly and Emile Jacques-Dalcrose

nije evidentirano

Alternative Education, Musical-Pedagogical Directions, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

18.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija