Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea (CROSBI ID 414615)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kir, Ivona
Radočaj Jerković, Antoaneta
Škojo, Tihana
hrvatski
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea
Alternativne škole početkom 20. stoljeća javljaju se kao reakcija na kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa. Pedagozi kritiziraju knjiško učenje i formaliziranu nastavu koja zanemaruje djetetove potrebe za kretanjem, kreativnim potvrđivanjem te prirodnim razvojem djeteta. Kritika u nastavi glazbe rezultira stvaranje pokreta i škola u kojima glazbeni pedagozi inventivnim metodičkim sustavima nastoje potaknuti razvoj glazbenih vještina pomoću pokreta, govora, improvizacije i raznih igara. U radu su prikazane glavne karakteristike metodičkih sustava najznačajnijih pedagoga tog vremena, a naglasak je stavljen na glazbeno- pedagoške ideje Carla Orffa, Zoltána Kodálya i Emilea Jaques- Dalcrozea. Navedeni glazbeno- pedagoški koncepti percipiraju učenje glazbe kao aktivni proces koji se temelji na potrebama i mogućnostima svakog pojedinca. Njihovo gledište učenika kao centra interesa ipak se razlikuje u određenim stajalištima koji su u ovom radu istaknuti.
alternativno obrazovanje, glazbeno-pedagoški pravci, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze
nije evidentirano
engleski
The Basic Principles of Musical and Pedagogic Directions in the Works of Carl Orff, Zoltan Kodaly and Emile Jacques-Dalcrose
nije evidentirano
Alternative Education, Musical-Pedagogical Directions, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze
nije evidentirano
Podaci o izdanju
24
18.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Osijek