Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Expansion of the Students' Music Preferences According to the Music Study Intercultural Curriculum (CROSBI ID 653358)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Sesar, Marko The Expansion of the Students' Music Preferences According to the Music Study Intercultural Curriculum // 20. pedagoški forum scenskih umetnosti - Muzički identiteti / Petrović, Milena (ur.). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2017. str. 41-43

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Sesar, Marko

engleski

The Expansion of the Students' Music Preferences According to the Music Study Intercultural Curriculum

Glazbene su preferencije mladih, kao kratkoročne procjene sviđanja, složeni fenomen obilježen brojnim razlozima i motivima odabira pojedine glazbe, koji se kreću od reguliranja emocija i stabilizatora raspoloženja, karakteristika glazbe do oblikovanja društvene pripadnosti. Na glazbene preferencije učenika osnovne škole najveći utjecaj imaju vršnjaci i masovni mediji, stoga je razumljivo dominantno usmjeravanje preferencija prema najrazličitijim djelima popularne glazbe. Među glazbenim primjerima popularne glazbe, za koje iskazuju sklonost i zanimanje, mogu se pronaći najrazličitiji primjeri iz svjetske zabavne glazbe što ukazuje na jezičnu, kulturalnu, tonalnu, temporalnu i kvalitativnu otvorenost. Glazbena otvorenost mladih nedovoljno je iskorištena u nastavi Glazbene kulture, koja je gotovo isključivo usmjerena na upoznavanje i stjecanje glazbenih znanja o zapadnoeuropskoj umjetničkoj glazbi i razvoju glazbenih preferencija prema toj glazbi. U radu se prikazuje istraživanje glazbenih preferencija primjenom skale procjene za ispitivanje preferencija odabranih glazbenih ulomaka klasične glazbe i glazbe svijeta, na uzorku učenika četvrtog, petog, šestog, sedmog i osmog razreda osnovne škole. Iz dobivenih je rezultata utvrđena otvorenost mladih prema glazbenim primjerima različitih glazba svijeta, koja navodi na zaključak kako je u današnje vrijeme, kada je moderno društvo svakim danom kulturno sve raznolikije i bogatije, više nego ikada prije iskazana potreba za implementacijom kulturno različitijeg nastavnih sadržaja i sustavno obogaćivanje kurikuluma glazbene nastave brojnim sadržajima različitih glazbenih tradicija svjetskih kultura.

students' music preferences, world music, music experience enrichment, intercultural music curriculum

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-43.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

20. pedagoški forum scenskih umetnosti - Muzički identiteti

Petrović, Milena

Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd

978-86-88619-88-2

Podaci o skupu

20. pedagoški forum scenskih umetnosti

predavanje

29.09.2017-01.10.2017

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti