Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencijski profil nastavnika solfeggia (CROSBI ID 414522)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pavić, Barbara Kompetencijski profil nastavnika solfeggia / Antoaneta Radočaj Jerković (mentor); Tihana Škojo (neposredni voditelj). Osijek, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pavić, Barbara

Antoaneta Radočaj Jerković

Tihana Škojo

hrvatski

Kompetencijski profil nastavnika solfeggia

U glazbenim školama u Republici Hrvatskoj se kroz usmjereni odgojno-obrazovni rad odgajaju i obrazuju budući profesionalni glazbenici. Osnovne glazbene škole su sastavni dio hrvatskog obrazovnog sustava. Tijekom glazbenog školovanja stječu se glazbena znanja i vještine koje nazivamo glazbenim kompetencijama. Nastava solfeggia odvija se kroz svih šest godina osnovnog glazbenog obrazovanja te provodi vrlo kompleksne zadaće, a zahtjevnost ciljeva i zadataka nastave mijenja ovisno o trenutnom stupnju obrazovanja. Nastavničke kompetencije prikazuju se kroz specifične kompetencije, vještine i kompetencije u užem smislu. Nastavnička kompetencija vezana je uz predmet koji nastavnik poučava te ima vrlo važan učinak na učenikov rad i uspjeh. S obzirom da su učiteljske kompetencije podložne su promjenama, izobrazba učitelja treba biti kontinuirani, cjeloživotni proces koji ne završava stjecanjem diplome, već uključuje i stručna usavršavanja. Kompetentnost nastavnika je u središtu pedagoških rasprava kao nedovoljno definirano i nedovoljno istraženo područje te se teži otkrivanju što potpunijeg i sadržajnijeg kompetencijskog profila suvremenog nastavnika kako bi se i nastavnička uloga u cjelokupnom odgoju i obrazovanju mogla maksimalno unaprijediti. Problem istraživanja su kompetencije nastavnika solfeggia u osnovnim i srednjim glazbenim školama koji je nedovoljno istražen u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavi solfeggia u Hrvatskoj. Cilj je ovog istraživanja bio ispitati pedagoške kompetencije nastavnika solfeggia u svrhu unapređenja kvalitete nastave solfeggia u glazbenim školama. Postupak kojim su se prikupljali podaci u ovome istraživanju je intervju vezanog tipa te se prvi dio odnosio na opće sociodemografske podatke o ispitanicima, drugi dio na procjenu didaktičkih kompetencija nastavnika, a treći na procjenu pedagoških i psiholoških kompetencija. Uzorak ispitanika je činilo trinaest nastavnika solfeggia, od toga deset nastavnica te tri nastavnika, od kojih ih najviše ima visoku stručnu spremu.

nastava, solfeggio, kompetencije, obrazovanje, vještine

nije evidentirano

engleski

The Solfeggio Teacher Competence Profile

nije evidentirano

teaching, solfège, competences, education, skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija