Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 898637

Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka


Stipanović, Christian
Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka // 3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Izazovi današnjice – održivi obalni i pomorski turizam / Malenica, Ivan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2017. str. 205-215 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Regate u funkciji repozicioniranja turističke destinacije - primjer Fiumanka Rijeka
(Regattas as a tool in destination repositioning – The example of the Fiumanka Sailing Regatta of Rijeka)

Autori
Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
3. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Izazovi današnjice – održivi obalni i pomorski turizam / Malenica, Ivan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2017, 205-215

Skup
Izazovi današnjice – održivi obalni i pomorski turizam

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 12-14.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Turistički događaj, Fiumanka, inovacija, repozicioniranje, tourism product club
(Tourist event, Fiumanka, innovation, repositioning, tourism product club)

Sažetak
Cilj rada je istraživanje potencijala jedriličarskih događaja u funkciji naglašavanja pomorske orijentacije i jačanja konkurentnosti i brendiranja turističke destinacije. Na temelju kritičke analize recentne literature i pozitivnih primjera iz prakse naglasit će se mogućnosti (jedriličarskih) događaja u profiliranju atraktivnosti destinacije. Istražiti će se metodama kvantitativne i kvalitativne analize sadašnja razina konkurentnosti Fiumanke Rijeka. Definirati će se ciljevi i načini inoviranja operacijskih strategija u cilju valorizacije prirodnih resursa (more, klima) u generiranju konkurentskih prednosti temeljenih na inovacijama u repozicioniranju Rijeke kao konkurentne destinacije događaja i urbanog turizma. Projicirati će se načini nadgradnje osnovne teme događaja (jedriličarske regate) s inovativnim sadržajima temeljenim na autohtonoj kulturi, pomorskoj tradiciji, aktivnom uključivanju posjetitelja (kreativni turizam) u funkciji održivog i odgovornog razvoja. Predložiti će se načini inoviranja promotivne strategije u funkciji prepoznatljivosti destinacije (Fiumanka brend grada Rijeke). Ključ razvoja predstavlja strateški i sinergijski pristup temeljen na povezivanju i kolaboraciji svih dionika (osnivanje tourism product cluba Fiumanka Rijeka u funkciji postizanja zajedničkih ciljeva kao jamstva ostvarivanja vlastitih interesa) u stvaranju integralnog proizvoda i jedinstvenog i unikatnog doživljaja za posjetioce (turiste i domicilno stanovništvo).

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Christian Stipanović, (226683)