Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije (CROSBI ID 653080)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 99-99

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

hrvatski

Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije

Metodika kao grana pedagogije, odnosno disciplina srodna didaktici, fakultetski je nastavni predmet na kojem se budući nastavnici obučavaju kako izvoditi nastavu za svaki školski predmet. Metodike pojedinih predmeta imaju svoje specifičnosti, pa tako i Metodika nastave teorijskih glazbenih predmeta, na kojoj studenti Glazbene pedagogije stječu metodičku kompetenciju za uspješno izvođenje nastave sljedećih teorijskih glazbenih predmeta: Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, Solfeggio i Teorija glazbe. Navedeni studenti metodičku kompetenciju stječu i na kolegiju Pedagoška praksa, tj. na tom se kolegiju izravno uključuju u nastavu, samostalno je osmišljavaju, organiziraju i izvode. U okviru ovoga rada analizirani su programi studija Glazbene pedagogije u Republici Hrvatskoj kako bi se uvidjela zastupljenost kolegija na kojima studenti stječu metodičku kompetenciju. Pri analizi dobivenih podataka služili smo se kvalitativnom i kvantitativnom analizom. Na osnovu dobivenih rezultata smatramo da je metodičkom obrazovanju i praktičnom osposobljavanju studenata Glazbene pedagogije posvećeno nedovoljno pažnje. Stoga je potrebno povećanje satnice kolegija na kojima studenti usvajaju i primjenjuju stečena metodička znanja i vještine kako bi bili uspješni nastavnici Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti, Solfeggia i Teorije glazbe.

metodika, metodička kompetencija, teorijski glazbeni predmeti, studenti Glazbene pedagogije

nije evidentirano

engleski

Acquiring methodological competencies of students of Music pedagogy

nije evidentirano

methodology, methodical competence, theoretical musical subjects, students of Music Pedagogy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-99.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije

Škojo, Tihana

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-02-3

Podaci o skupu

2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

predavanje

12.10.2017-13.10.2017

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti

Poveznice