Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije (CROSBI ID 485011)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Franjić, Zoran ; Šverko, Ivan
hrvatski
Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije
Procesi tranzicije i restauracije kapitalizma suvremenih obilježja s jedne strane i nove tehnologije elektroničkog komuniciranja među ljudima s druge strane dinamizirali su u europskim zemljama koje su pripadale bivšem socijalističkom i komunističkom sustavu razvoj opće tržišne demokracije. Oni su zavisno od povijesnog naslijeđa i situacije u kojoj se pojedina zemlja našla, kreću različitom dinamikom. Očekivalo se u Hrvatskoj i izvan nje da će se procesi demokratizacije brže odvijati od onih u susjednim istočnim zemljama. Budući da to nije slučaj, a da je opće opredijeljenje Hrvatske svijetu već odavno poznato, te novim promjenama strukture vlasti postalo još transparentnije, nastoji se u svim područjima društva pronalaziti načine za ubrzanje tih procesa. Ovaj rad nudi primjenu koncepata internog marketinga i njegovog instrumentarija kao znanstvenu potporu promjeni ponašanja prvenstveno zaposlenika prema svojoj okolini stvarajući time preduvjete za brži razvoj i unapređenje tržišne ekonomske te u određenoj mjeri i političke demokracije. Očekujemo da će rad biti poticaj za sveobuhvatnija i detaljnija istarživanja ovog područja pa bi time njegova svrha bila ispunjena.
interni marketing; instrumenti internog marketinga; demokratizacija; profitne i neprofitne institucije
nije evidentirano
engleski
Internal marketing as a part of development of market democracy
nije evidentirano
internal marketing; instruments of internal marketing; demokratization; profit and non-profit institutions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
287-303-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
International Scientific Symposium
predavanje
26.10.2000-27.10.2000
Varaždin, Hrvatska