Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije (CROSBI ID 485011)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Franjić, Zoran ; Šverko, Ivan Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije // Market Democracy in Croatia - Situation and Prospects / Bratko, Stjepan, dr.sc. (ur.). Varaždin, 2000. str. 287-303-x

Podaci o odgovornosti

Franjić, Zoran ; Šverko, Ivan

hrvatski

Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije

Procesi tranzicije i restauracije kapitalizma suvremenih obilježja s jedne strane i nove tehnologije elektroničkog komuniciranja među ljudima s druge strane dinamizirali su u europskim zemljama koje su pripadale bivšem socijalističkom i komunističkom sustavu razvoj opće tržišne demokracije. Oni su zavisno od povijesnog naslijeđa i situacije u kojoj se pojedina zemlja našla, kreću različitom dinamikom. Očekivalo se u Hrvatskoj i izvan nje da će se procesi demokratizacije brže odvijati od onih u susjednim istočnim zemljama. Budući da to nije slučaj, a da je opće opredijeljenje Hrvatske svijetu već odavno poznato, te novim promjenama strukture vlasti postalo još transparentnije, nastoji se u svim područjima društva pronalaziti načine za ubrzanje tih procesa. Ovaj rad nudi primjenu koncepata internog marketinga i njegovog instrumentarija kao znanstvenu potporu promjeni ponašanja prvenstveno zaposlenika prema svojoj okolini stvarajući time preduvjete za brži razvoj i unapređenje tržišne ekonomske te u određenoj mjeri i političke demokracije. Očekujemo da će rad biti poticaj za sveobuhvatnija i detaljnija istarživanja ovog područja pa bi time njegova svrha bila ispunjena.

interni marketing; instrumenti internog marketinga; demokratizacija; profitne i neprofitne institucije

nije evidentirano

engleski

Internal marketing as a part of development of market democracy

nije evidentirano

internal marketing; instruments of internal marketing; demokratization; profit and non-profit institutions

nije evidentirano

Podaci o prilogu

287-303-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bratko, Stjepan, dr.sc.

Varaždin:

Podaci o skupu

International Scientific Symposium

predavanje

26.10.2000-27.10.2000

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano