Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta (CROSBI ID 414049)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Labud, Milena Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta / Matošević, Andrea (mentor); Pula, Hrvatska, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2017

Podaci o odgovornosti

Labud, Milena

Matošević, Andrea

hrvatski

Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta

Rad istražuje imagologiju prostora zemalja na Balkanu i Orijentu. Temelji se na pregledu predrasuda i predodžbi koje o istom prostoru gaje mnogi autori stoljećima. Razlažu se razlozi nastanka heteropredodžbi i autopredodžbi. Uzimaju se u obzir različita stajališta pojedinih autora o imaginariju nastalom na području Balkana i Orijenta.

imagologija, identitet, heteropredodžba, autopredodžba, orijentalizam, Morlak

nije evidentirano

engleski

Tourism imagology and identity traditionalisation

nije evidentirano

imagology, identity, hetero-perception, auto-perception, orientalism, the Morlachs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

25.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Etnologija i antropologija