Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta (CROSBI ID 414049)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Labud, Milena
Matošević, Andrea
hrvatski
Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta
Rad istražuje imagologiju prostora zemalja na Balkanu i Orijentu. Temelji se na pregledu predrasuda i predodžbi koje o istom prostoru gaje mnogi autori stoljećima. Razlažu se razlozi nastanka heteropredodžbi i autopredodžbi. Uzimaju se u obzir različita stajališta pojedinih autora o imaginariju nastalom na području Balkana i Orijenta.
imagologija, identitet, heteropredodžba, autopredodžba, orijentalizam, Morlak
nije evidentirano
engleski
Tourism imagology and identity traditionalisation
nije evidentirano
imagology, identity, hetero-perception, auto-perception, orientalism, the Morlachs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
25.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula, Hrvatska