MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA (CROSBI ID 652947)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Novak Ivan ; Šaravanja Bosiljka
hrvatski
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA
U radu je dan prikaz osnovnih postavki marketinga koje je potrebno primjenjivati u odjevnoj industriji - preko shvaćanja uloge marketinga, njegovih osnovnih značajki do upravljanja marketingom u tekstilnoj i odjevnoj industriji. Dan je i prikaz tržišne vrijednosti odjevne industrije ukupno i po pojedinim granama te kretanje broja zaposlenih u navedenim industrijama na globalnoj razini. Može se zaključiti da je svjetska kriza u razdoblju od 2007. do 2012. godine prouzročila nagli pad broja zaposlenih i općeg udjela tekstilne i odjevne industrije u BDP-u na globalnoj razini, ali se taj postotak u zadnjih nekoliko godina povećava, što svakako daje optimističan i pozitivan stav prema navedenim industrijama kako od strane ulagača, proizvođača tako i krajnjih korisnika.
marketing, važnost i uloga marketinga, odjevne industrije, marketinške aktivnost, koncept marketinga
nije evidentirano
engleski
MARKETING OF THE CLOTHING INDUSTRY - IMPORTANCE AND ROLE
nije evidentirano
marketing, importance and role of marketing, clothing industry, marketing activity, marketing concept
nije evidentirano
Podaci o prilogu
533-536.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
RIM 2017 - Development and Modernization of Production
Hodžić, A. ; Omer S. E. ; Hodžić, D.
Bihać: Tehnički fakultet Univerziteta u Bihaću
2566-3275
Podaci o skupu
11th International Scientific Conference on Production Engineering
predavanje
04.10.2017-07.10.2017
Sarajevo, Bosna i Hercegovina