Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija potrošača o promjenama logotipa (CROSBI ID 414023)

Ocjenski rad | diplomski rad

Štefner, Antonia Percepcija potrošača o promjenama logotipa / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Štefner, Antonia

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Percepcija potrošača o promjenama logotipa

U diplomskom radu analizira se percepcija potrošača o promjenama logotipa unutar strategije rebranding-a. Rad je podijeljen na nekoliko poglavlja u kojima se definira pojam rebranding-a, marke i njenih glavnih konstanti od kojih logotip, kao jedna od konstanti, ima središnju ulogu u diplomskom radu. Također, detaljno su se analizirale glavne koristi logotipa za potrošače te razlozi i motivi za promjene logotipa. U radu su izneseni rezultati istraživanja o percepciji potrošača o promjenama logotipa na primjeru logotipa nogometnog kluba Juventus. Istraživanjem se željelo utvrditi kako različit opseg promjene logotipa i osobne preferencije potrošača utječu na stav o marki. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 ispitanika na području Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da naklonost potrošača prema novom logotipu u slučaju manje promjene logotipa nema značajan utjecaj na stav o marki, dok ne naklonost potrošača prema novom logotipu u slučaju velike promjene ima značajan utjecaj na stav o marki. Također, rezultati ukazuju da veća promjena logotipa rezultira većom razinom skepticizma vezanim uz promjenu logotipa, dok opseg promjene logotipa (odnosi se na veću i manju promjenu logotipa) nema različiti utjecaj na znatiželju potrošača prema promjeni logotipa. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanja o percepcijama potrošača o promjenama logotipa marki dobara široke potrošnje ili drugih sportskih klubova.

rebranding ; marka ; logotip ; percepcija potrošača

nije evidentirano

engleski

Consumer perception of brand logo changes as a part of rebranding strategy

nije evidentirano

rebranding ; brand ; logo ; consumers perceptions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija