Percepcija potrošača o promjenama logotipa (CROSBI ID 414023)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štefner, Antonia
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Percepcija potrošača o promjenama logotipa
U diplomskom radu analizira se percepcija potrošača o promjenama logotipa unutar strategije rebranding-a. Rad je podijeljen na nekoliko poglavlja u kojima se definira pojam rebranding-a, marke i njenih glavnih konstanti od kojih logotip, kao jedna od konstanti, ima središnju ulogu u diplomskom radu. Također, detaljno su se analizirale glavne koristi logotipa za potrošače te razlozi i motivi za promjene logotipa. U radu su izneseni rezultati istraživanja o percepciji potrošača o promjenama logotipa na primjeru logotipa nogometnog kluba Juventus. Istraživanjem se željelo utvrditi kako različit opseg promjene logotipa i osobne preferencije potrošača utječu na stav o marki. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 ispitanika na području Republike Hrvatske. Rezultati su pokazali da naklonost potrošača prema novom logotipu u slučaju manje promjene logotipa nema značajan utjecaj na stav o marki, dok ne naklonost potrošača prema novom logotipu u slučaju velike promjene ima značajan utjecaj na stav o marki. Također, rezultati ukazuju da veća promjena logotipa rezultira većom razinom skepticizma vezanim uz promjenu logotipa, dok opseg promjene logotipa (odnosi se na veću i manju promjenu logotipa) nema različiti utjecaj na znatiželju potrošača prema promjeni logotipa. Provedeno istraživanje može u budućnosti poslužiti kao polazna točka za istraživanja o percepcijama potrošača o promjenama logotipa marki dobara široke potrošnje ili drugih sportskih klubova.
rebranding ; marka ; logotip ; percepcija potrošača
nije evidentirano
engleski
Consumer perception of brand logo changes as a part of rebranding strategy
nije evidentirano
rebranding ; brand ; logo ; consumers perceptions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb