Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y (CROSBI ID 414019)

Ocjenski rad | diplomski rad

Puhelek, Lucija Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Puhelek, Lucija

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y

U radu su se istražili i analizirali motivi pripadnika Generacije Y za posjet muzejima. Promatrale su se navike mladih potrošača, kako provode slobodno vrijeme te radi čega odabiru aktivnost posjeta muzeja umjesto drugih vrsta obrazovno zabavnog sadržaja. Istraživanje u radu pokazalo je da pripadnici Generacije Y promatrane motive smatraju u prosjeku podjednako važnima bez obzira na dob, stupanj obrazovanja, visinu primanja i mjesto prebivališta. Statistički značajne razlike pronađene su jedino kod motiva sklonosti umjetnosti, kod kojeg je jasno uočljivo da su pripadnice Generacije Y ženskog spola više motivirane umjetninama kao razlogom zbog kojeg odlaze u muzeje. Doprinosom rada smatra se identifikacija motiva radi kojih mladi posjećuju muzeje pri čemu su edukacija i sklonost umjetnosti dominantni razlozi za posjećivanje muzeja. Rezultati analize upućuju na zaključak da pripadnici Generacije Y u najvećoj mjeri preferiraju muzeje posjećivati s prijateljima, vikendom danju. Također, rezultati istraživanja navode na važnost usmjeravanja marketinških napora segmentu mladih posjetitelja te uvođenja edukativnih i multimedijalnih eksponata u muzeje.

marketing muzeja ; Generacija Y ; motivi za kulturnu potrošnju

nije evidentirano

engleski

Museum marketing oriented to Generation Y

nije evidentirano

museum marketing, Generation Y, culture consumption motives

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija