Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y (CROSBI ID 414019)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Puhelek, Lucija
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketing muzeja usmjeren Generaciji Y
U radu su se istražili i analizirali motivi pripadnika Generacije Y za posjet muzejima. Promatrale su se navike mladih potrošača, kako provode slobodno vrijeme te radi čega odabiru aktivnost posjeta muzeja umjesto drugih vrsta obrazovno zabavnog sadržaja. Istraživanje u radu pokazalo je da pripadnici Generacije Y promatrane motive smatraju u prosjeku podjednako važnima bez obzira na dob, stupanj obrazovanja, visinu primanja i mjesto prebivališta. Statistički značajne razlike pronađene su jedino kod motiva sklonosti umjetnosti, kod kojeg je jasno uočljivo da su pripadnice Generacije Y ženskog spola više motivirane umjetninama kao razlogom zbog kojeg odlaze u muzeje. Doprinosom rada smatra se identifikacija motiva radi kojih mladi posjećuju muzeje pri čemu su edukacija i sklonost umjetnosti dominantni razlozi za posjećivanje muzeja. Rezultati analize upućuju na zaključak da pripadnici Generacije Y u najvećoj mjeri preferiraju muzeje posjećivati s prijateljima, vikendom danju. Također, rezultati istraživanja navode na važnost usmjeravanja marketinških napora segmentu mladih posjetitelja te uvođenja edukativnih i multimedijalnih eksponata u muzeje.
marketing muzeja ; Generacija Y ; motivi za kulturnu potrošnju
nije evidentirano
engleski
Museum marketing oriented to Generation Y
nije evidentirano
museum marketing, Generation Y, culture consumption motives
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb