Kvaliteta srednjoškolskog strukovnog obrazovanja - "mjerenje" kvalitete (CROSBI ID 242937)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Perin, Višnja
hrvatski
Kvaliteta srednjoškolskog strukovnog obrazovanja - "mjerenje" kvalitete
U radu se razmatraju mogućnosti određivanja kvalitete strukovnog obrazovanja s aspekta postavljenih ciljeva strukovnog obrazovanja. Ukazuje se na složenost koncepta kvalitete strukovnog obrazovanja. Naglašava se da za razliku od nekih drugih proizvoda ili usluga, gdje posljedice dobre ili loše kvalitete snosi proizvođač odnosno pružatelj usluge, u sustavu obrazovanja posljedice dobre ili loše kvalitete obrazovanja snose učenici odnosno društvo u cjelini. Zaključno se sugerira da iako je kvaliteta kvalitativna kategorija koju je teško kvantificirati i „izmjeriti“ ne treba odustati od stalnog „mjerenja“ i propitivanja kvalitete. Pri tome se u taj proces trebaju uključiti sve zainteresirane strane (država, roditelji, nastavnici, škola, učenici, gospodarstvo, društvo u cjelini) svaka sa svog aspekta, kako bi kroz povratne informacije pomogli i doprinijeli razvoju kvalitete strukovnog obrazovanja jer kvaliteta nikada nije nešto što je konačno i gotovo.
kvaliteta obrazovanja, strukovno obrazovanje, mjerenje kvalitete
nije evidentirano
engleski
The Quality of Secondary Vocational Education - "The Measure" of Quality
nije evidentirano
quality of education, vocational education, measuring quality
nije evidentirano