Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897154

Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja


Miočić, Ivana
Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 1; 63-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 897154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja
(Teaching competencies of university teachers: challenges and expectations)

Autori
Miočić, Ivana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 66 (2017), 1; 63-76

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
nastavničke kompetencije ; programi osposobljavanja i usavršavanja za rad u nastavi ; osiguravanje kvalitete ; sveučilišna nastava
(teaching competencies ; education and training programs for teaching ; quality assurance ; university teaching)

Sažetak
Cilj je ovog preglednog rada istaknuti važnost rasprave o temi sveučilišne nastave i nastavničkih kompetencija visokoškolskih nastavnika. U sustavu visokog obrazovanja tijekom posljednjih desetljeća događaju se brojne promjene koje se uočavaju kroz drastičan porast i sve veću heterogenost studentske populacije, iz čega proizlazi potreba za redefiniranjem uloge sveučilišnog nastavnika. Iako sveučilišni nastavnici jesu stručnjaci u znanstvenim poljima kojima se bave, dubinsko poznavanje sadržaja predmeta poučavanja ne čini ih istodobno stručnjacima za nastavu. Istraživanja su pokazala da su programi pedagoškog osposobljavanja i usavršavanja sveučilišnih nastavnika učinkoviti u podizanju kvalitete sveučilišne nastave te da doprinose razvoju nastavničkih kompetencija, a njihova važnost konstantno se naglašava i u smjernicama strateških dokumenata na razini europske obrazovne politike. U hrvatskom sustavu visokog obrazovanja uočavaju se brojni izazovi koji doprinose negativnoj percepciji nastavničke profesije, stoga se javlja potreba za dubljim istraživanjem ove teme i promišljanjem o izazovima implementacije programa za osposobljavanje i usavršavanje sveučilišnih nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju

Miočić, Ivana
Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 1; 63-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Miočić, I. (2017) Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (1), 63-76.
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, I.}, year = {2017}, pages = {63-76}, keywords = {teaching competencies, education and training programs for teaching, quality assurance, university teaching}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {66}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Teaching competencies of university teachers: challenges and expectations}, keyword = {teaching competencies, education and training programs for teaching, quality assurance, university teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font