Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja (CROSBI ID 242919)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Miočić, Ivana Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 1; 63-76

Podaci o odgovornosti

Miočić, Ivana

hrvatski

Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja

Cilj je ovog preglednog rada istaknuti važnost rasprave o temi sveučilišne nastave i nastavničkih kompetencija visokoškolskih nastavnika. U sustavu visokog obrazovanja tijekom posljednjih desetljeća događaju se brojne promjene koje se uočavaju kroz drastičan porast i sve veću heterogenost studentske populacije, iz čega proizlazi potreba za redefiniranjem uloge sveučilišnog nastavnika. Iako sveučilišni nastavnici jesu stručnjaci u znanstvenim poljima kojima se bave, dubinsko poznavanje sadržaja predmeta poučavanja ne čini ih istodobno stručnjacima za nastavu. Istraživanja su pokazala da su programi pedagoškog osposobljavanja i usavršavanja sveučilišnih nastavnika učinkoviti u podizanju kvalitete sveučilišne nastave te da doprinose razvoju nastavničkih kompetencija, a njihova važnost konstantno se naglašava i u smjernicama strateških dokumenata na razini europske obrazovne politike. U hrvatskom sustavu visokog obrazovanja uočavaju se brojni izazovi koji doprinose negativnoj percepciji nastavničke profesije, stoga se javlja potreba za dubljim istraživanjem ove teme i promišljanjem o izazovima implementacije programa za osposobljavanje i usavršavanje sveučilišnih nastavnika.

nastavničke kompetencije ; programi osposobljavanja i usavršavanja za rad u nastavi ; osiguravanje kvalitete ; sveučilišna nastava

nije evidentirano

engleski

Teaching competencies of university teachers: challenges and expectations

nije evidentirano

teaching competencies ; education and training programs for teaching ; quality assurance ; university teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (1)

2017.

63-76

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice