Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj instrumenata za poticanje impulsne kupnje na prodaju deterdženata za pranje rublja i suđa (CROSBI ID 413972)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kožalski, Dario Utjecaj instrumenata za poticanje impulsne kupnje na prodaju deterdženata za pranje rublja i suđa / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kožalski, Dario

Petljak, Kristina

hrvatski

Utjecaj instrumenata za poticanje impulsne kupnje na prodaju deterdženata za pranje rublja i suđa

S povećanjem organizirane maloprodaje kod potrošača povećavaju se i navike impulsne kupnje. Organizirane maloprodajne prodavaonice oblikovane su na način da pobude osjećaje potrošača koji potiču impulsnu kupnju. Osmišljene su i dizajnirane tako da uz ugodnu atmosferu i ambijent utječu na cjelokupno iskustvo tijekom kupovine. Trgovci i dobavljači ulažu znatne napore u izgled prodavaonice iz razloga da dodatno stimuliraju neplaniranu kupnju. Prodavaonica je prepuna različitih reklama o ponudama i proizvodima, iste proizvode je moguće pronaći na nekoliko lokacija, te je dizajn pakiranja proizvoda sve atraktivniji. Izgled prodavaonice može bitno utjecati na konačan broj kupljenih artikala, na utrošeno vrijeme potrošača, na imidž prodavaonice, na percepciju potrošača o kvaliteti robe, na prodaju i zadovoljstvo izbora prodavaonice. Koji faktori potiču impulsnu kupnju deterdženata za pranje rublja i posuđa? Cilj rada je otkriti što sve i u kojoj mjeri utječe na potrošačevu odluku o kupnji te koliko često potrošač odlučuje na samom prodajnom mjestu. Temelj rada je istraživanje koje je provedeno na uzorku od ukupno 223 ispitanika putem online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja omogućili su uvid u kupovne navike ispitanika te istaknuli instrumente koji najviše utječu na odluku o kupnji.

ponašanje potrošača ; proces donošenja odluke o kupnji ; impulsna kupnja ; instrumenti za poticanje impulsne kupnje ; izgled prodavaonice ; deterdženti za pranje rublja i posuđa

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The impact of tools that stimulate impulsive purchase behavior on sales of laundry detergents and dish care products

nije evidentirano

consumer behavior ; purchase decision making process ; impulsive purchase behavior ; tools that stimulate impulsive purchase ; store appearance ; laundry and dishwashing detergents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

27.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija