Utjecaj instrumenata za poticanje impulsne kupnje na prodaju deterdženata za pranje rublja i suđa (CROSBI ID 413972)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kožalski, Dario
Petljak, Kristina
hrvatski
Utjecaj instrumenata za poticanje impulsne kupnje na prodaju deterdženata za pranje rublja i suđa
S povećanjem organizirane maloprodaje kod potrošača povećavaju se i navike impulsne kupnje. Organizirane maloprodajne prodavaonice oblikovane su na način da pobude osjećaje potrošača koji potiču impulsnu kupnju. Osmišljene su i dizajnirane tako da uz ugodnu atmosferu i ambijent utječu na cjelokupno iskustvo tijekom kupovine. Trgovci i dobavljači ulažu znatne napore u izgled prodavaonice iz razloga da dodatno stimuliraju neplaniranu kupnju. Prodavaonica je prepuna različitih reklama o ponudama i proizvodima, iste proizvode je moguće pronaći na nekoliko lokacija, te je dizajn pakiranja proizvoda sve atraktivniji. Izgled prodavaonice može bitno utjecati na konačan broj kupljenih artikala, na utrošeno vrijeme potrošača, na imidž prodavaonice, na percepciju potrošača o kvaliteti robe, na prodaju i zadovoljstvo izbora prodavaonice. Koji faktori potiču impulsnu kupnju deterdženata za pranje rublja i posuđa? Cilj rada je otkriti što sve i u kojoj mjeri utječe na potrošačevu odluku o kupnji te koliko često potrošač odlučuje na samom prodajnom mjestu. Temelj rada je istraživanje koje je provedeno na uzorku od ukupno 223 ispitanika putem online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja omogućili su uvid u kupovne navike ispitanika te istaknuli instrumente koji najviše utječu na odluku o kupnji.
ponašanje potrošača ; proces donošenja odluke o kupnji ; impulsna kupnja ; instrumenti za poticanje impulsne kupnje ; izgled prodavaonice ; deterdženti za pranje rublja i posuđa
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The impact of tools that stimulate impulsive purchase behavior on sales of laundry detergents and dish care products
nije evidentirano
consumer behavior ; purchase decision making process ; impulsive purchase behavior ; tools that stimulate impulsive purchase ; store appearance ; laundry and dishwashing detergents
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
27.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb