Važnost internog obrazovanja i primjene znanja zaposlenika za zadovoljenje potreba ključnih kupaca u distribucijskom poduzeću (CROSBI ID 413971)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kojić, Lucija
Petljak, Kristina
hrvatski
Važnost internog obrazovanja i primjene znanja zaposlenika za zadovoljenje potreba ključnih kupaca u distribucijskom poduzeću
U svakom poduzeću osnovni cilj je ostvariti što veću dobit i što bolji položaj na tržištu. Danas je distribucija bazirana na partnerskim odnosima između dva poduzeća – kupca (proizvođača) i distributera. Kako bi partnerski odnosi bili što dugoročniji i čvršći, distribucijska poduzeća ulažu u svoje zaposlenike. Nedvojbeno je da je danas zaposlenik glavno izvorište nove vrijednosti. Obrazovanje zaposlenika je jedan od ključnih zadataka poduzeća koje moraju primijeniti kako bi zaposlenik mogao što bolje izvršiti svoju funkciju kao prodajni predstavnik i učiniti zaposlenika nezamjenjivim. Najvažniju ulogu u tome ima odjel ljudskih resursa koji je odgovoran obučiti zaposlenika. U ovom radu se analizira važnost obrazovanja zaposlenika i ljudi, njihovih sposobnosti i vještina koje primjenjuju kod svojih ključnih kupaca. Znanje zaposlenika je postao ključni faktor poduzeća o kojem ovisi poslovna strategija, uspjeh na tržištu i dugoročni razvoj. Na primjeru njemačke multinacionalne distribucijske kompanije Brenntag prikazana je važnost gore navedenih faktora koji su potrebni za zadovoljenje potreba ključnih kupaca (proizvođača) na području distribucije kemikalija u prehrambene, kozmetičke, farmaceutske, građevinske i tiskarske industrije. Uz teorijsku obradu upravljanja ljudskim resursima, provedeno je i primarno istraživanje u obliku anketnog upitnika, rezultati kojeg dovode do zaključka da su ključni kupci poduzeća Brenntag Hrvatska d.o.o. zadovoljni prodajnim predstavnicima, čime se zaključuje da odjel ljudskih resursa poduzeća Brenntag Hrvatska d.o.o. dobro upravlja svojim zaposlenicima, te ima daje potrebno znanje i vještine kako bi imali konkurentsku prednost nad prodajnim predstavnicima drugih poduzeća.
ljudski resursi ; upravljanje ljudskim resursima ; obrazovanje zaposlenika ; ključni kupci ; distribucijsko poduzeće
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The importance of internal education and employee knowledge application in fulfilling the needs of key accounts in a distribution company
nije evidentirano
human resources ; human resource management ; education of employee ; key account ; distribution company
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb