Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu dentalne medicine (CROSBI ID 413970)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bašić, Ivan
Petljak, Kristina
hrvatski
Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu dentalne medicine
Upravljanje odnosima s kupcima je poslovna strategija poduzeća da kupce uvijek stavlja na prvo mjesto, da ih nastavi privlačiti i zadržavati one najvrijednije. A sve to omogućuje razvoj informatičke tehnologije uz efikasno prikupljanje i obradu velike količine podataka. Za uspješno upravljanje odnosima s kupcima potreban je spoj novih tehnologija, promijenjenih poslovnih procesa, informatičkih resursa i suradnje svih zaposlenih. Samo ona poduzeća, koja u centru svojeg poslovanja imaju zadovoljstvo kupca i prepoznavanje njegovih potreba, stvaraju konkurentsku prednost i povećavaju si šanse za opstanak i pridobivanje novih kupaca. Informatički sustavi pomažu da se podaci o kupcima, njihovim potrebama, ponašanju tržišta, potencijalnim poslovnim prilikama, te cjelokupnom procesu prodaje od ostvarivanja kontakta do zaključenja ugovora, pohranjuju u bazama podataka, analiziraju u realnom vremenu i na temelju dobivenih rezultata donose kvalitetnije odluke o budućim prodajnim aktivnostima. CRM sustav svojom implementacijom donosi brojne prednosti: donošenje odluka zasnovano na kvalitetnijim informacijama, točnost izvršavanja poslovnih aktivnosti odnosno transakcija. Tržište dentalne medicine u RH je poprilično veliko. Podijeljeno je na javno i privatno tržište. Trend koji je u svijetu već duže vrijeme prisutan sada je dostupan i na tržištu RH te je prepoznat i od strane inozemnih kupaca. Ta grana industrije trenutno predstavlja bitnu značajku hrvatskog gospodarstva. Rezultati provedene ankete pokazuju da je većina kupaca zadovoljna s trenutnim načinom poslovanja te je poduzeće označilo kao dobavljača dodatne vrijednosti i savjetnika. Većina kupaca pripada privatnom sektoru.
upravljanje odnosima s kupcima ; CRM ; tržište dentalne medicine
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Customer relationship management in the dental medicine market
nije evidentirano
customer relationship management ; CRM ; dental medicine market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
29.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb