Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu dentalne medicine (CROSBI ID 413970)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bašić, Ivan Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu dentalne medicine / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Bašić, Ivan

Petljak, Kristina

hrvatski

Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu dentalne medicine

Upravljanje odnosima s kupcima je poslovna strategija poduzeća da kupce uvijek stavlja na prvo mjesto, da ih nastavi privlačiti i zadržavati one najvrijednije. A sve to omogućuje razvoj informatičke tehnologije uz efikasno prikupljanje i obradu velike količine podataka. Za uspješno upravljanje odnosima s kupcima potreban je spoj novih tehnologija, promijenjenih poslovnih procesa, informatičkih resursa i suradnje svih zaposlenih. Samo ona poduzeća, koja u centru svojeg poslovanja imaju zadovoljstvo kupca i prepoznavanje njegovih potreba, stvaraju konkurentsku prednost i povećavaju si šanse za opstanak i pridobivanje novih kupaca. Informatički sustavi pomažu da se podaci o kupcima, njihovim potrebama, ponašanju tržišta, potencijalnim poslovnim prilikama, te cjelokupnom procesu prodaje od ostvarivanja kontakta do zaključenja ugovora, pohranjuju u bazama podataka, analiziraju u realnom vremenu i na temelju dobivenih rezultata donose kvalitetnije odluke o budućim prodajnim aktivnostima. CRM sustav svojom implementacijom donosi brojne prednosti: donošenje odluka zasnovano na kvalitetnijim informacijama, točnost izvršavanja poslovnih aktivnosti odnosno transakcija. Tržište dentalne medicine u RH je poprilično veliko. Podijeljeno je na javno i privatno tržište. Trend koji je u svijetu već duže vrijeme prisutan sada je dostupan i na tržištu RH te je prepoznat i od strane inozemnih kupaca. Ta grana industrije trenutno predstavlja bitnu značajku hrvatskog gospodarstva. Rezultati provedene ankete pokazuju da je većina kupaca zadovoljna s trenutnim načinom poslovanja te je poduzeće označilo kao dobavljača dodatne vrijednosti i savjetnika. Većina kupaca pripada privatnom sektoru.

upravljanje odnosima s kupcima ; CRM ; tržište dentalne medicine

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Customer relationship management in the dental medicine market

nije evidentirano

customer relationship management ; CRM ; dental medicine market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija