Analiza procesa donošenja odluke o kupnji ekoloških kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 413967)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Badanja, Tereza
Petljak, Kristina
hrvatski
Analiza procesa donošenja odluke o kupnji ekoloških kozmetičkih proizvoda
Proces donošenja odluke o kupnji te razina znanja potrošača o društvenoj odgovornosti poduzeća bitne su stavke koje utječu na kupovinu kozmetičkih proizvoda te specifičnih ekoloških kozmetičkih proizvoda. Potrebe potrošača za kvalitetnim i provjerenim markama doprinijele su razvoju specijaliziranih prodavaonica kozmetičkih proizvoda. Tržište kozmetičkih proizvoda u posljednjih nekoliko godina ubrzano raste. Specijalizirane prodavaonice nude usku liniju proizvoda te duboki asortiman unutar te linije. Posljednjih nekoliko godina veliki naglasak se stavlja na ekološke kozmetičke proizvode sa ciljem očuvanja prirode te prednostima takve kozmetike za potrošača. Ekološka kozmetika postaje sve popularnija i zastupljenija na tržištu sa potencijalom za rast. Postavlja se pitanje razmatraju li potrošači društvenu odgovornost prilikom odabira i kupovine kozmetičkih proizvoda i ekoloških kozmetičkih proizvoda? Cilj rada je utvrditi opće stajalište potrošača o navedenim pojmovima, kako bi se pomoglo poduzećima u stvaranju strategije društvene odgovornosti i načinima za informiranje javnosti o istoj. Temelj rada je istraživanje koje je provedeno na uzorku od ukupno 129 ispitanika putem online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja doprinijeli su dobivanju jasnije slike o navikama kupnje u specijaliziranim prodavaonicama kozmetičkih proizvoda te navike potrošača s obzirom na navedeno.
društvena odgovornost poduzeća ; društveno odgovorno poslovanje ; proces donošenja odluke ; ekološki kozmetički proizvodi ; ponašanje potrošača
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Analysis of the decision making process of buying organic cosmetic products
nije evidentirano
corporate responsible business ; corporate social responsibility ; social responsibility ; decision making process ; organic cosmetics ; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb