Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE (CROSBI ID 652714)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Nikčević-Milković, Anela ; Durdov, Josip ; Jurković, Denis STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju. 2017

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Durdov, Josip ; Jurković, Denis

hrvatski

STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE

U akad. god. 2016./2017. provedeno je istraživanje Stavovi učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola Ličko-senjske županije o provedbi obrazovne inkluzije. Istraživanje je obuhvatilo gotovo sve osnovne i srednje škole u toj županiji. Inkluzivno obrazovanje (NOK, 2011: 26) pretpostavlja načelo „uključenosti svih učenika u odgojno- obrazovni sustav uvažavajući odgojno- obrazovne potrebe svakog djeteta, učenika i odrasle osobe, napose onih koji su izloženi marginalizaciji i isključenosti“. U istraživanju je primijenjen Upitnik o procjeni inkluzivne odgojno-obrazovne prakse u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu odgoja i obrazovanja autorica Kudek Mirošević i Jurčević Lozančić. Faktorska analiza upitnika pokazuje da on mjeri 6 latentnih dimenzija: 1. Uključivanje djece s teškoćama u sustav odgoja i obrazovanja ; 2. Metodičko- didaktički aspekti rada (odabiranje adekvatnih metoda/načina rada) ; 3. Prihvaćanje djece s teškoćama od vršnjaka i njihovih roditelja ; 4. Kompetentnost u radu s djecom s teškoćama i njihovim roditeljima ; 5. Primjena individualiziranih odgojno- obrazovnih programa ; 6. Stručno usavršavanje i suradnja u okviru odgojno-obrazovne ustanove. Osim osnovnih deskriptivnih podataka i postupaka inferencijalne statistike zanimljivo je bilo ispitati kako pojedini prediktori (spol, dob i radni staž nastavnika, stupanj obrazovanja i obrazovanje za rad s učenicima s posebnim potrebama, potpora u inkluzivnoj kulturi škole, suradnja s roditeljima i drugim institucijama u zajednici) pridonose razvoju inkluzivne kulture škola (latentne dimenzije kao kriteriji) u ovoj županiji.

obrazovna inkluzija, stavovi učitelja i nastavnika, osnovne i srednje škole, Ličko-senjska županija, inkluzivna kultura škola

nije evidentirano

engleski

ATTITUDES OF TEACHERS AND PROFESSORS IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOLS IN LIKA-SENJ COUNTY TOWARDS IMPLEMENTATION OF EDUCATIONAL INCLUSION

nije evidentirano

educational inclusion, attitudes of teachers and professors, primary and secondary schools, Lika-Senj county, schools’ inclusive culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju"

predavanje

21.09.2017-23.09.2017

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija