Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896510

Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja


Nikolić, Lidija
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 2; 161-179 (recenziran, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 896510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja
(Evaluation of the model of music education of future teachers of primary education)

Autori
Nikolić, Lidija

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 66 (2017), 2; 161-179

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbene kompetencije, koncepcija glazbenoga obrazovanja, nastava glazbe, učiteljski studij
(music competences, music education concept, music teaching, teaching studies)

Sažetak
Cilj je istraživanja evaluacija postojećega modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja i svojstava nastave glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenata učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (N=307), Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (N=344) i Odjelu za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru (N=121) te među nastavnicima glazbe (N=12) na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Postojeći model glazbenoga obrazovanja budućih učitelja evaluiran je jednim stupnjem iznad prosječne ocjene, a između ocjena studenata i nastavnika nema značajne razlike. Utvrđena je značajna razlika u evaluaciji modela kod studenata s različitih fakulteta. Evaluacija materijalnih uvjeta pokazala je kako je opremljenost učionica za nastavu glazbe dobra osim u nedovoljnoj opremljenosti glazbenim instrumentima koje bi studenti mogli upotrebljavati tijekom nastavnoga procesa. U radu se predlažu moguća rješenja proizašla iz ovog istraživanja koja bi mogla dovesti kvalitativnih promjena u glazbenom obrazovanju budućih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Nikolić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Nikolić, Lidija
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 2; 161-179 (recenziran, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Nikolić, L. (2017) Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2), 161-179.
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, L.}, year = {2017}, pages = {161-179}, keywords = {music competences, music education concept, music teaching, teaching studies}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {66}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {Evaluation of the model of music education of future teachers of primary education}, keyword = {music competences, music education concept, music teaching, teaching studies} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts