Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Adolescenti i mediji: povjerenje s rezervom? (CROSBI ID 242849)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Novak, Krunoslav Adolescenti i mediji: povjerenje s rezervom? // Bogoslovska smotra, 87 (2017), 1; 79-97

Podaci o odgovornosti

Novak, Krunoslav

hrvatski

Adolescenti i mediji: povjerenje s rezervom?

Neprestani razvoj tehnologije čini današnjem čovjeku dostupnim sve veći broji informacija. Sadržaji tih informacija predstavljaju i različite stavove, koji proizlaze iz različitih vrijednosnih okvira te nerijetko jedni druge dovode u pitanje. U interpretaciji medijskih poruka primatelj nije nužno prepušten samome sebi. To su potvrdila istraživanja još četrdesetih godina prošlog stoljeća, uočavajući protok informacija na dvije razine (Two Step Flow of Communication), gdje su identificirani tzv. opinion leaders kao posrednici između sadržaja poruke i primatelja, koje se drži vjerodostojnim u interpretaciji poruke. Zanima nas na koji način adolescenti, koji su u razdoblju života kad preispituju svoje stavove i uvjerenja, primaju medijske poruke koje mogu biti i međusobno kontradiktorne. Donosimo rezultate istraživanja provedenog 2010. godine na području Varaždinske biskupije. U istraživanju o utjecaju sredstava komunikacije na religiozni identitet adolescenata obrađuju se i pitanja vezana za povjerenje srednjoškolaca u medijske sadržaje. Rezultati istraživanja pokazuju da većina ispitanika tvrdi kako neće usvojiti medijske sadržaje koji se ne slažu s njihovim postojećim stavovima i uvjerenjima a da ih prethodno ne provjere. Prema odgovorima ispitanika, za provjeru primljenih informacija obratit će se osobama iz njihova fizičkog ambijenta, ali još više od toga koristit će medije kao kanale za provjeru tih informacija. Tu im je internet napose važan izvor o sadržajima i pitanjima koja se ne usude postaviti u interpersonalnoj komunikaciji.

adolescenti i mediji, Two Step Flow of Communication, povjerenje u medije, interpersonalna komunikacija i novi mediji

nije evidentirano

engleski

Adolescents and the Media: Trust with Reservations?

nije evidentirano

adolescents and the media, Two Step Flow of Communication, trust in the media, interpersonal communication and new media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87 (1)

2017.

79-97

objavljeno

0352-3101

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost