Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Usporedba algoritama za upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama (CROSBI ID 413829)

Ocjenski rad | diplomski rad

Korent, Nino Usporedba algoritama za upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama / Ivanjko, Edouard (mentor); Gregurić, Martin (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Korent, Nino

Ivanjko, Edouard

Gregurić, Martin

hrvatski

Usporedba algoritama za upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama

Autoceste su dimenzionirane kako bi omogućile veći maksimalni prometni kapaciteta, što posljedično omogućuje višu razinu uslužnosti (engl. Level of Service - LoS), u usporedbi s drugim vrstama prometnica. Unatoč tome u nekim slučajevima može doći do preopterećenja prometnog toka autoceste. Autoceste koje su konstruirane blizu većih urbanih središta posebice su pod velikim prometnim opterećenjem budući da se koriste za potrebe dnevnih migracija gradskog stanovništva i tranzitnog prometa. Najistaknutiji efekti zagušenja su duže vrijeme putovanja i veće onečišćenje zraka na prometnicama koje su pod utjecajem zagušenja. Kako bi se izbjegli ili ublažili efekti zagušenja na autocestama koristi se niz rješenja iz područja inteligentnih transportnih sustava. Najkorištenije upravljačke strategije na urbanim autocestama su upravljanje priljevnim tokovima i promjenjivo ograničenje brzine. Fokus rada je usporedba različitih algoritama za upravljanje promjenjivim ograničenjem na urbanim autocestama. U svrhu usporedbe je napravljen model dionice autoceste u mikroskopskom simulatoru VISSIM, implementirana su tri različita algoritma za upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine u programskom paketu MATLAB te odsimulirane emsije ispušnih polinova cestovnih vozila u simulatoru EnViVeR.

upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine ; simulacijsko okruženje ; urbane autoceste ; mikroskopska simulacija prometa ; neizrazita logika

nije evidentirano

engleski

Comparison of Algorithms for Variable Speed Limit Control on Urban Motorways

nije evidentirano

variable speed limit control ; urban motorway ; microscopic traffic simulation ; simulation framework ; fuzzy logic

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo, Tehnologija prometa i transport

Poveznice