Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama (CROSBI ID 413798)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pierov, Tihana Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama / Kocijan, Kristina (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pierov, Tihana

Kocijan, Kristina

hrvatski

Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama

Globalni fenomen društvenih mreža postaje sve popularniji zbog sadržaja koji nude i mogućnosti online interakcije među ljudima koji se njima služe. Sadržavajući velike količine osobnih podataka, omogućile su korisnicima da izgrade svoju virtualnu stvarnost te se preko slika, poveznica i informacija, koje zajedno čine informacijski kapital, međusobno povežu na razini zajedničkih interesa. Stvorilo se jedno novo društvo koje je postalo predmetom proučavanja teoretičara. Društvene mreže su postale područja organiziranja događaja, dijeljenja mišljenja i stvaranja društvenih pokreta, a ujedno i savršeno mjesto za promoviranje pojedinih ciljeva. Popularnost se određuje u dnevnoj aktivnosti pružatelja informacija, time i vjerodostojnost istoga kao osobe kojom se predstavlja - tako se stvara osjećaj sigurnosti i autentičnosti informacija kod korisnika. Slijevanje toka informacija u kiberprostor nazvan društvenim mrežama otvorila se prilika za aktiviranjem političkih kandidata kako bi se približili potencijalnim biračima i održali digitalnu vezu s već postojećom bazom. U radu ću za primjer prikazati razloge uspješnosti predizborne kampanje bivšeg američkog predsjednika Baracka Obame. Dodatan će primjer činiti status politiziranih institucija i osoba u Hrvatskoj na društvenim mrežama.

web 2.0., društvene mreže, odnosi sa javnosti, izbori, mediji, marketing

nije evidentirano

engleski

The rising influence of social networks in pre- electoral political campaigns

nije evidentirano

web 2.0., social network, public relations, elections, media, marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

21.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti