Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama (CROSBI ID 413798)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pierov, Tihana
Kocijan, Kristina
hrvatski
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama
Globalni fenomen društvenih mreža postaje sve popularniji zbog sadržaja koji nude i mogućnosti online interakcije među ljudima koji se njima služe. Sadržavajući velike količine osobnih podataka, omogućile su korisnicima da izgrade svoju virtualnu stvarnost te se preko slika, poveznica i informacija, koje zajedno čine informacijski kapital, međusobno povežu na razini zajedničkih interesa. Stvorilo se jedno novo društvo koje je postalo predmetom proučavanja teoretičara. Društvene mreže su postale područja organiziranja događaja, dijeljenja mišljenja i stvaranja društvenih pokreta, a ujedno i savršeno mjesto za promoviranje pojedinih ciljeva. Popularnost se određuje u dnevnoj aktivnosti pružatelja informacija, time i vjerodostojnost istoga kao osobe kojom se predstavlja - tako se stvara osjećaj sigurnosti i autentičnosti informacija kod korisnika. Slijevanje toka informacija u kiberprostor nazvan društvenim mrežama otvorila se prilika za aktiviranjem političkih kandidata kako bi se približili potencijalnim biračima i održali digitalnu vezu s već postojećom bazom. U radu ću za primjer prikazati razloge uspješnosti predizborne kampanje bivšeg američkog predsjednika Baracka Obame. Dodatan će primjer činiti status politiziranih institucija i osoba u Hrvatskoj na društvenim mrežama.
web 2.0., društvene mreže, odnosi sa javnosti, izbori, mediji, marketing
nije evidentirano
engleski
The rising influence of social networks in pre- electoral political campaigns
nije evidentirano
web 2.0., social network, public relations, elections, media, marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
21.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb