Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kognitivni temelji razumijevanja filmskoga stila (CROSBI ID 652641)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lučić, Krunoslav Kognitivni temelji razumijevanja filmskoga stila // Sporedna uloga istine u medijima / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018. str. 171-197

Podaci o odgovornosti

Lučić, Krunoslav

hrvatski

Kognitivni temelji razumijevanja filmskoga stila

Rad se fokusira na razradu kognitivnih temelja i aspekata razumijevanja filmskoga stila te isticanja njihova suodnosa. Kako je pitanje spoznaje i gledateljeva odnosa prema filmskome prikazu bilo temom od ranih faza filmske teorije, rad se u prvome dijelu bavi različitim psihološkim pristupima filmskome stilu. Nakon razlaganja važnosti takvih pristupa, rad se potom fokusira na revizionistički pristup filmu inspiriran kognitivnom znanošću 1980-ih kao reakcije na dotadašnje kulturološko-ideološke i psihoanalitičke teorije 1970-ih. U završnom se dijelu nastoje pokazati konkretne analize mikro i makro filmskih primjera iz perspektive kognitivne filmske teorije i njezinih premisa.

filmski stil ; kognitivna teorija filma ; psihologija filma ; film i spoznaja ; filmski gledatelj ; naturalistički pristup

nije evidentirano

engleski

The Cognitive Foundations of Understanding Film Style

nije evidentirano

film style ; cognitive film theory ; psychology of cinema ; film and cognition ; film viewer , naturalistic approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

171-197.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sporedna uloga istine u medijima

Alić, Sead ; Milković, Marin

Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

978-953-7809-70-6

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filozofija, Znanost o umjetnosti