Suvremeni mediji u funkciji poticanja kreativnosti studenata (CROSBI ID 413744)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavleković, Tena
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Suvremeni mediji u funkciji poticanja kreativnosti studenata
Živimo u svijetu u kojem sveprisutnost medija i informacijske i komunikacijske tehnologije neprimjetno utječe na naše živote. Primjena suvremenih medija je široka, sve potrebnija i pridaje joj se velika važnost. Obrazovno-odgojni procesi na sveučilištima mahom se realiziraju suvremenim medijima. Tradicionalni zatvoreni obrazovni procesi se polako mijenjaju, otvaraju, poboljšavaju. Studenti koriste mnoge alate za učenje online, obrazovanje na daljinu i slično. Suvremeni su mediji danas novi edukativni alat u odgoju i obrazovanju. Također, koriste se suvremenim medijima u stvaranju, razvijanju vlastitih kompetencija, kao i vlastite ličnosti. Time dolazimo do pitanja mogu li suvremeni mediji poticati studente na kreativnost. U radu se istražuju stavovi studenata o važnosti upotrebe informatike i kreativnosti u učenju, kao i o utjecaju suvremenih medija na njihovu kreativnost. Također cilj rada je bio istražiti potiču li suvremeni mediji kreativnost studenata. Istraživanje je provedeno na uzorku od 132 studenta sa sljedećih sveučilišta: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera Osijek, Sveučilište u Zagrebu, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Veleučilište „Lavoslav Ružička“ u Vukovaru, Veleučilište u Slavonskom Brodu, Veleučilište u Požegi, Visoko učilište Algebra, online anonimnom anketom. Rezultati istraživanja pokazuju da studenti redovito koriste suvremene medije u učenju, kao i da suvremeni mediji potiču njihovu kreativnost, a na koji način, možete pročitati u ostatku rada.
suvremeni mediji, kreativnost, obrazovanje, studenti
nije evidentirano
engleski
Contemporary media in developing students creativity
nije evidentirano
contemporary media, creativity, education, students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
29.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek