Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pojam imedijska promocija "Hortikulturnih vrtova" u časopisu Gardenia (CROSBI ID 652575)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vrsaljko, Anđelko ; Dragojević, Maja Pojam imedijska promocija "Hortikulturnih vrtova" u časopisu Gardenia // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.). Zadar: Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 357-370

Podaci o odgovornosti

Vrsaljko, Anđelko ; Dragojević, Maja

hrvatski

Pojam imedijska promocija "Hortikulturnih vrtova" u časopisu Gardenia

Rudimenti hortikulturnih vrtova sežu u prapočetak ljudske civilizacije. Simboliku prvog hortikulturnog vrta nalazimo u Knjizi postanka, kada Jahve Bog zasadi vrt u Edenu za prve ljude Adama i Evu. Nadalje slijede tri kulturna središta kao što su Kina, Grčka i Mezopotamija, koje se smatraju ishodištem svih današnjih hortilulturnih vrtova svijeta. Hortikultura postaje umjetnost i kultura gojenja cvijeća i ukrasnog bilja, razigrani florizam, kolorit mio ljudskoj duši i oku, duhovna potreba i opojnost, opuštajući relaks i blagotvorno utočište. Njihova medijska promocija započinje usmenom predajom s dalekih putovanja, kroz putopisna pripovijedanja u starim listinama, raznovrsne novine, specijalizirane časopise, stručne i znanstvene knjige, letke, radijske putopisne priče do današnjih elektroničkih i globalnih medija. Medijska promocija potiče najprije znatiželju da se posjete pojedini hortikulturni vrtovi, koji stvaraju prve zaljubljenike, hobiste, stručne i znanstvene neimare, te su zapravo ti prvi posjeti ishodište turističke atrakcije danas. Moderni turizam se temelji na selektivnosti, stoga je hortikulturna umjetnost, pejzažna i krajobrazna ljepota, uz povijesne spomenike (primjerice spomenik parkovne arhitekture i sl.), kulturne znamenitosti, umjetničke znamenitosti, vrlo važan element suvremene turističke ponude.Sve jača konkurentnost turističkih operatera i turističkih agencija, s izrazito raznolikim i kreativnim programima, naprosto tjera da hortikulturna ljepota postaje neizostavan dio turističke ponude određene destinacije. Posebice u novom turističkom trendu - ruralnom turizmu. Ovaj rad povezuje opservaciju vrtne umjetnosti s promotivnim dostignućem današnjeg doba – medijem. Odabran je specijalizirani talijanski hortikulturni časopis Gardenia kao medijski element, jer obrađuje hortikulturnu tematiku i u nekim dijelovima je povezuje s turizmom. Analitički su obrađene atraktivne destinacije, odnosno krajobrazi i u njima vrtovi vila i dvoraca, ružičnjaci, egzotični vrtovi, gradski vrtovi, vrtovi uz more, privatni vrtovi, samostanski vrtovi, botanički vrtovi, nacionalni parkovi i uređeni krajobrazi. Nadalje, dat je prikaz hortikulturne raznovrsnosti i raznolikosti turističkih atrakcija: Italije, Francuske, Velike Britanije i drugih atraktivnih destinacija.Također je dat detaljan floristički prikaz vrsta i njihova zastupljenost, što je bitan element ispravnog analitičkog pristupa. Na kraju je dat kratak prikaz nekih naših atraktivnih destinacija i njihove medijske promocije s osvrtom na turizam.

časopis Gardenia, hortikulturni vrtovi, mediji, turizam

nije evidentirano

engleski

Medija Promotion of Horticultural gardens in the magazine Gardenia

nije evidentirano

Gardenia magazine, horticultural gardens, media, tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

357-370.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i turizam

Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado

Zadar: Odjela za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru

978-953-7237-47-9

Podaci o skupu

Mediji i turizam

ostalo

20.03.2010-22.03.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija