Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 895945

Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u


(Erasmus University Rotterdam) Bakker, Arnold; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda
Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 147-173 doi:10.15516/cje.v19i1.2194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


Naslov
Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u
(Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S))

Autori
Bakker, Arnold ; Ljubin Golub, Tajana ; Rijavec, Majda

Kolaboracija
Erasmus University Rotterdam

Izvornik
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje (1848-5189) 19 (2017), 1; 147-173

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Academic ; learning ; optimal experience ; self-report questionnaire ; akademski ; učenje ; optimalno iskustvo ; samoiskaz
(Academic ; learning ; optimal experience ; self-report questionnaireakademski ; učenje ; optimalno iskustvo)

Sažetak
Flow is a highly enjoyable state people feel when they are completely absorbed in an activity. The present study investigated the psychometric adequacy of WOLF inventory (developed to measure flow in a work setting), adapted for measuring the flow experience in an educational setting, i.e. study-related flow (WOLF-S). A sample of 394 university students completed several paper-and- pencil measures of flow and related constructs. The WOLF-S demonstrated the hypothesised three- factor structure, adequate internal consistency reliability, along with congruent and construct validity. Additionally, the results showed that students experienced flow during a wide range of activities, but academic activities, such as learning and reading, were more conductive to flow than other activities./// Zanesenost je izrazito ugodno stanje koje ljudi osjećaju kada su posve zaokupljeni aktivnošću koju rade. Ovo istraživanje ispituje psihometrijsku adekvatnost WOLF inventara (razvijenog za mjerenje zanesenosti u radnom okruženju), prilagođenog za mjerenje iskustva zanesenosti u obrazovnom kontekstu, tj. zanesenosti vezane uz studiranje (WOLF-S). Uzorak je činilo 394 sveučilišnih studenata koji su ispunili više mjera tipa papir-olovka namijenjenih mjerenju zanesenosti i povezanih konstrukata. WOLF-S pokazao je pretpostavljenu trofaktorsku strukturu, dobru pouzdanost tipa unutarnje konzistencije, te kongruentnu i konstruktnu valjanost. Uz to, rezultati su pokazali da studenti doživljavaju zanesenost tijekom vrlo različitih aktivnosti, no akademske aktivnosti kao što su učenje i čitanje, bile su poticajnije za doživljavanje zanesenosti od drugih aktivnosti.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Citati