Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S) (CROSBI ID 242761)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakker, Arnold ; Ljubin Golub, Tajana ; Rijavec, Majda
engleski
Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S)
Flow is a highly enjoyable state people feel when they are completely absorbed in an activity. The present study investigated the psychometric adequacy of WOLF inventory (developed to measure flow in a work setting), adapted for measuring the flow experience in an educational setting, i.e. study-related flow (WOLF-S). A sample of 394 university students completed several paper-and- pencil measures of flow and related constructs. The WOLF-S demonstrated the hypothesised three- factor structure, adequate internal consistency reliability, along with congruent and construct validity. Additionally, the results showed that students experienced flow during a wide range of activities, but academic activities, such as learning and reading, were more conductive to flow than other activities./// Zanesenost je izrazito ugodno stanje koje ljudi osjećaju kada su posve zaokupljeni aktivnošću koju rade. Ovo istraživanje ispituje psihometrijsku adekvatnost WOLF inventara (razvijenog za mjerenje zanesenosti u radnom okruženju), prilagođenog za mjerenje iskustva zanesenosti u obrazovnom kontekstu, tj. zanesenosti vezane uz studiranje (WOLF-S). Uzorak je činilo 394 sveučilišnih studenata koji su ispunili više mjera tipa papir-olovka namijenjenih mjerenju zanesenosti i povezanih konstrukata. WOLF-S pokazao je pretpostavljenu trofaktorsku strukturu, dobru pouzdanost tipa unutarnje konzistencije, te kongruentnu i konstruktnu valjanost. Uz to, rezultati su pokazali da studenti doživljavaju zanesenost tijekom vrlo različitih aktivnosti, no akademske aktivnosti kao što su učenje i čitanje, bile su poticajnije za doživljavanje zanesenosti od drugih aktivnosti.
academic ; learning ; optimal experience ; self-report questionnaireakademski ; učenje ; optimalno iskustvo
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
19 (1)
2017.
147-173
objavljeno
1848-5189
10.15516/cje.v19i1.2194