Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S) (CROSBI ID 242761)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bakker, Arnold ; Ljubin Golub, Tajana ; Rijavec, Majda Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S) // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 147-173. doi: 10.15516/cje.v19i1.2194

Podaci o odgovornosti

Bakker, Arnold ; Ljubin Golub, Tajana ; Rijavec, Majda

engleski

Validation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u studiranju (WOLF-S)

Flow is a highly enjoyable state people feel when they are completely absorbed in an activity. The present study investigated the psychometric adequacy of WOLF inventory (developed to measure flow in a work setting), adapted for measuring the flow experience in an educational setting, i.e. study-related flow (WOLF-S). A sample of 394 university students completed several paper-and- pencil measures of flow and related constructs. The WOLF-S demonstrated the hypothesised three- factor structure, adequate internal consistency reliability, along with congruent and construct validity. Additionally, the results showed that students experienced flow during a wide range of activities, but academic activities, such as learning and reading, were more conductive to flow than other activities./// Zanesenost je izrazito ugodno stanje koje ljudi osjećaju kada su posve zaokupljeni aktivnošću koju rade. Ovo istraživanje ispituje psihometrijsku adekvatnost WOLF inventara (razvijenog za mjerenje zanesenosti u radnom okruženju), prilagođenog za mjerenje iskustva zanesenosti u obrazovnom kontekstu, tj. zanesenosti vezane uz studiranje (WOLF-S). Uzorak je činilo 394 sveučilišnih studenata koji su ispunili više mjera tipa papir-olovka namijenjenih mjerenju zanesenosti i povezanih konstrukata. WOLF-S pokazao je pretpostavljenu trofaktorsku strukturu, dobru pouzdanost tipa unutarnje konzistencije, te kongruentnu i konstruktnu valjanost. Uz to, rezultati su pokazali da studenti doživljavaju zanesenost tijekom vrlo različitih aktivnosti, no akademske aktivnosti kao što su učenje i čitanje, bile su poticajnije za doživljavanje zanesenosti od drugih aktivnosti.

academic ; learning ; optimal experience ; self-report questionnaireakademski ; učenje ; optimalno iskustvo

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

19 (1)

2017.

147-173

objavljeno

1848-5189

10.15516/cje.v19i1.2194

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice