Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 895665

Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4


Bradvica, Hrvoje
Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


Naslov
Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4
(Application of Agents in Computer Game Development using the Unreal Engine 4)

Autori
Bradvica, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
15.09

Godina
2017

Stranica
95

Mentor
Schatten, Markus

Ključne riječi
Unreal engine, računalne igre, umjetna inteligancije, računalne igre, višeagentni sustavi, agent
(Unreal engine, computer games, video games, artificial intelligence, multiagent systems, agent)

Sažetak
Od studenta se očekuje da opiše agentni pristup kao razvojnu tehniku za računalne igre pri čemu je naglasak na korištenje razvojnog okvira Unreal Engine. U sklopu diplomskog rada treba implementirati primjere agenata (npr. engl. NPC - non-playing character - neigrajući protagonisti u igri, Mob - protivnici, bot - automatizirani igrači i sl.) korištenjem različitih tehnika umjetne inteligencije i višeagentnih sustava. Diplomski rad treba sadržavati uvod, teorijsku razradu problematike razvoja računalnih igara, teorijsku razradu područja višeagentnih sustava, korištenje agentnog pristupa prilikom razvoja računalnih igara, opis vlastite implementacije, primjere korištenja, kritički prikaz i zaključak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
HRZZ-UIP-2013-11-8537 - Višeagentno modeliranje velikih razmjera za MMORPG mrežne igre (Markus Schatten, )

Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin