Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4 (CROSBI ID 413602)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bradvica, Hrvoje
Schatten, Markus
hrvatski
Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4
Od studenta se očekuje da opiše agentni pristup kao razvojnu tehniku za računalne igre pri čemu je naglasak na korištenje razvojnog okvira Unreal Engine. U sklopu diplomskog rada treba implementirati primjere agenata (npr. engl. NPC - non-playing character - neigrajući protagonisti u igri, Mob - protivnici, bot - automatizirani igrači i sl.) korištenjem različitih tehnika umjetne inteligencije i višeagentnih sustava. Diplomski rad treba sadržavati uvod, teorijsku razradu problematike razvoja računalnih igara, teorijsku razradu područja višeagentnih sustava, korištenje agentnog pristupa prilikom razvoja računalnih igara, opis vlastite implementacije, primjere korištenja, kritički prikaz i zaključak.
unreal engine, računalne igre, umjetna inteligancije, računalne igre, višeagentni sustavi, agent
nije evidentirano
engleski
Application of Agents in Computer Game Development using the Unreal Engine 4
nije evidentirano
unreal engine, computer games, video games, artificial intelligence, multiagent systems, agent
nije evidentirano
Podaci o izdanju
95
15.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Varaždin