Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4 (CROSBI ID 413602)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bradvica, Hrvoje Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4 / Schatten, Markus (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2017

Podaci o odgovornosti

Bradvica, Hrvoje

Schatten, Markus

hrvatski

Primjena agenata u izradi računalnih igara korištenjem alata Unreal Engine 4

Od studenta se očekuje da opiše agentni pristup kao razvojnu tehniku za računalne igre pri čemu je naglasak na korištenje razvojnog okvira Unreal Engine. U sklopu diplomskog rada treba implementirati primjere agenata (npr. engl. NPC - non-playing character - neigrajući protagonisti u igri, Mob - protivnici, bot - automatizirani igrači i sl.) korištenjem različitih tehnika umjetne inteligencije i višeagentnih sustava. Diplomski rad treba sadržavati uvod, teorijsku razradu problematike razvoja računalnih igara, teorijsku razradu područja višeagentnih sustava, korištenje agentnog pristupa prilikom razvoja računalnih igara, opis vlastite implementacije, primjere korištenja, kritički prikaz i zaključak.

unreal engine, računalne igre, umjetna inteligancije, računalne igre, višeagentni sustavi, agent

nije evidentirano

engleski

Application of Agents in Computer Game Development using the Unreal Engine 4

nije evidentirano

unreal engine, computer games, video games, artificial intelligence, multiagent systems, agent

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

15.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti