Poučavanje ruskomu kao stranom jeziku - tradicionalan ili suvremen pristup poučavanju (CROSBI ID 652390)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hadžihalilović, Sandra
hrvatski
Poučavanje ruskomu kao stranom jeziku - tradicionalan ili suvremen pristup poučavanju
Poučavanje ruskomu kao stranomu jeziku danas u mnogome se razlikuje od tradicionalnog pristupa poučavanju. Uloge nastavnika i studenta mijenjaju se ovisno o pristupima koji se u nastavi koriste. Iako je do nedavno uloga nastavnika bila ključna u učenju stranih jezika, danas se učenju ruskoga kao stranoga jezika pristupa s problemsko-stvaralačkog aspekta te je poučavanje usmjereno na studenta. Bez obzira na koga je sam proces usmjeren, na nastavnika u tradicionalnomu smislu ili na studenta u suvremenomu, uloga udžbenika ruskoga kao stranoga jezika u nastavnom procesu od jednake je važnosti. U ovome će se radu pokazati prednosti i nedostatci obaju pristupa s naglaskom na udžbenike ruskoga kao stranoga jezika kao nastavna pomagala bez kojih je kako učenje tako i poučavanje neizvedivo.
Ruski kao strani jezik ; tradicionalan pristup učenju i poučavanju jezika ; suvremen pristup učenju i poučavanju jezika ; udžbenici ruskog kao stranog jezika
nije evidentirano
engleski
Teaching Russian as a foreign language - traditional or modern approach
nije evidentirano
Russian as a foreign language ; Traditional approach to teaching and learning the language ; Modern approach to teaching and learning the language ; Russian as a foreign language textbooks
nije evidentirano
Podaci o prilogu
30-31.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
ostalo
26.09.2017-27.09.2017
Split, Hrvatska