Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška komunikacija putem interneta u industriji brze mode (CROSBI ID 413249)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Radoš, Iva Marketinška komunikacija putem interneta u industriji brze mode / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Radoš, Iva

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Marketinška komunikacija putem interneta u industriji brze mode

Razvojem Interneta došlo je do velikih promjena u području marketinške komunikacije. Danas su informacije o svemu na dohvat ruke, od pretraživanja putem tražilica do praćenja društvenih mreža, sve je moguće pronaći u nekoliko klikova. Mnoga su poduzeća uvidjela važnost ovog kanala pa ga iz tog razloga i uvelike koriste u svrhu komuniciranja vrijednosti potrošačima. Dostupnost, prisutnost u svim dijelovima svijeta i minimalni troškovi neka su od obilježja koja čine Internet odličnim alatom za komunikaciju u industriji brze mode. Stoga, cilj ovog rada je utvrditi na koji način marke brze mode komuniciraju sa svojim potrošačima, odnosno koje oblike marketinške komunikacije putem Interneta koriste. Provedena je analiza upotrebe alata kao što su search engine marketing, elektronička pošta, društveni mediji i virusni marketing u svrhu marketinške komunikacije modnih marki Zare, H&M-a i Manga. Istraživanjem je ustanovljeno da navedene modne marke primjenjuju uglavnom slične tehnike marketinške komunikacije putem Interneta: nude pretplatu na enewsletter, imaju mobilnu aplikaciju i prisutni su na društvenim mrežama gdje objavljuju sadržaj vezan uz nove kolekcije te koriste search engine marketing kako bi poboljšali vidljivost svoje web stranice prilikom pretrage na tražilicama. Također, sva poduzeća surađuju s modnim blogerima koji su prepoznati kao lideri mišljenja i postali su važan dio marketinške komunikacije s potencijalnim potrošačima. Može se zaključiti kako je u ovoj industriji stupanj diferencijacije vrlo nizak, te se razlike očituju tek primjerice u suradnjama s poznatim osobama što je karakteristično za H&M ili pojavom plus size kolekcije koju nudi Mango. Što se tiče Hrvatske, može se primjetiti kako je marketinška komunikacija putem Interneta na znatno nižoj razini nego u svijetu, primjerice postoji slaba povezanost s potrošačima na društvenim mrežama, a virusni marketing skoro pa uopće nije zaživio. Viralni su obično strani videi i kampanje od kojih će neke biti opisane u daljnjem tekstu

komunikacija putem interneta, brza moda

nije evidentirano

engleski

Internet marketing communication in fast fashion

nije evidentirano

internet communication, fast fashion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

28.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija