Mobilni marketing u maloprodaji (CROSBI ID 413248)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kožarić, Ana
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Mobilni marketing u maloprodaji
Ubrzo nakon pojave interneta nastaje digitalni marketing, a s njime se razvijaju razna nova područja marketinga. Razvijaju se mnoge digitalne tehnologije, od kojih je razvoj mobilnih tehnologija bitno utjecao i još uvijek utječe na razvoj područja digitalnog marketinga zvanog mobilni marketing. U maloprodavačkoj djelatnosti se aktivnosti mobilnog marketinga odvijaju kroz SMS i MMS marketing, aplikacije za slanje i primanje poruka u realnom vremenu, korištenjem QR kodova, tekstualnim, slikovnim i video oglašavanjem putem pretraživačkih mreža, mobilnim kuponima, korištenjem pozicijskog marketinga i kreiranjem mobilnih web stranica i aplikacija. Mobilni marketing ima velik utjecaj na odnos prodavača i potrošača te sa sobom nosi razne prednosti, ali i izazove za prodavače i potrošače. Na hrvatskom tržištu je najzastupljenije tekstualno, slikovno i video oglašavanje putem pretraživačkih mreža, a mobilne aplikacije na hrvatsko tržište uvode inozemni maloprodajni trgovački lanci, kao što su H&M i Zara. Od domaćih maloprodavača, u području mobilnog marketinga najviše se ističe Konzum.
mobilni marketing, maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Mobile marketing in retailing
nije evidentirano
mobile marketing, retailing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
28.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb