Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mobilni marketing u maloprodaji (CROSBI ID 413248)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kožarić, Ana Mobilni marketing u maloprodaji / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kožarić, Ana

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Mobilni marketing u maloprodaji

Ubrzo nakon pojave interneta nastaje digitalni marketing, a s njime se razvijaju razna nova područja marketinga. Razvijaju se mnoge digitalne tehnologije, od kojih je razvoj mobilnih tehnologija bitno utjecao i još uvijek utječe na razvoj područja digitalnog marketinga zvanog mobilni marketing. U maloprodavačkoj djelatnosti se aktivnosti mobilnog marketinga odvijaju kroz SMS i MMS marketing, aplikacije za slanje i primanje poruka u realnom vremenu, korištenjem QR kodova, tekstualnim, slikovnim i video oglašavanjem putem pretraživačkih mreža, mobilnim kuponima, korištenjem pozicijskog marketinga i kreiranjem mobilnih web stranica i aplikacija. Mobilni marketing ima velik utjecaj na odnos prodavača i potrošača te sa sobom nosi razne prednosti, ali i izazove za prodavače i potrošače. Na hrvatskom tržištu je najzastupljenije tekstualno, slikovno i video oglašavanje putem pretraživačkih mreža, a mobilne aplikacije na hrvatsko tržište uvode inozemni maloprodajni trgovački lanci, kao što su H&M i Zara. Od domaćih maloprodavača, u području mobilnog marketinga najviše se ističe Konzum.

mobilni marketing, maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Mobile marketing in retailing

nije evidentirano

mobile marketing, retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

28.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija