Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji (CROSBI ID 413247)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Krstanović Karla Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Krstanović Karla

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji

U dvadeset i prvom stoljeću Internet je neizostavan dio svakodnevnog života, ali i poslovanja poduzeća. Internet je svoju ulogu pronašao i u marketingu, gdje se veoma često javljaju novi načini upotrebe Interneta u svrhu poboljšanja poslovanja poduzeća. Jedna od grana gospodarstva gdje marketinška komunikacija putem Interneta ima sve veću ulogu je i trgovina, točnije maloprodaja. Stoga je cilj ovoga rada istražiti oblike marketinške komunikacije putem Interneta u maloprodaji, na koji način i pomoću kojih alata se odvija sam proces marketinške komunikacije putem Interneta. Kako bi se stekao što jasniji dojam trenutne situacije marketinške komunikacije putem Interneta u maloprodaji, provedena je analiza marketinške komunikacije putem Interneta najvećeg svjetskog maloprodajnog lanca Walmart, a u analizu su bili uključena i tri maloprodajna lanca koja posluju na području Republike Hrvatske, Konzum, Kaufland i H&M. Provedenom analizom ustanovljeno je da Walmart postavlja trendove u marketinškoj komunikaciji putem Interneta jer koristi sve dostupne alate za marketinšku komunikaciju putem Interneta, poštuje sva osnovna pravila i ulaže puno truda u kreiranje sadržaja koje će podijeliti sa svojim potrošačima. Konzum i Kaufland također slijede svjetske trendove te ulažu puno truda u marketinšku komunikaciju putem Interneta. Oboje također koriste skoro sve dostupne alate (Search engine marketing, elektronička pošta, društvene mreže), ali je prisutan i prostor za napredak, prije svega na polju društvenih mreža. H&M kao jedan od vodećih svjetskih modnih maloprodajnih lanaca svoju marketinšku komunikaciju putem Interneta u Hrvatskoj uglavnom temelji na newsletteru i komunikaciji putem društvenih mreža, putem koje se trudi što više približiti korisnicima, a istovremeno poštuje sva osnovna pravila komunikacije putem Interneta.

komunikacija putem interneta, maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Retailers' internet communication

nije evidentirano

internet communication, retailers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

28.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija