Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji (CROSBI ID 413247)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Krstanović Karla
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Marketinška komunikacija putem interneta u maloprodaji
U dvadeset i prvom stoljeću Internet je neizostavan dio svakodnevnog života, ali i poslovanja poduzeća. Internet je svoju ulogu pronašao i u marketingu, gdje se veoma često javljaju novi načini upotrebe Interneta u svrhu poboljšanja poslovanja poduzeća. Jedna od grana gospodarstva gdje marketinška komunikacija putem Interneta ima sve veću ulogu je i trgovina, točnije maloprodaja. Stoga je cilj ovoga rada istražiti oblike marketinške komunikacije putem Interneta u maloprodaji, na koji način i pomoću kojih alata se odvija sam proces marketinške komunikacije putem Interneta. Kako bi se stekao što jasniji dojam trenutne situacije marketinške komunikacije putem Interneta u maloprodaji, provedena je analiza marketinške komunikacije putem Interneta najvećeg svjetskog maloprodajnog lanca Walmart, a u analizu su bili uključena i tri maloprodajna lanca koja posluju na području Republike Hrvatske, Konzum, Kaufland i H&M. Provedenom analizom ustanovljeno je da Walmart postavlja trendove u marketinškoj komunikaciji putem Interneta jer koristi sve dostupne alate za marketinšku komunikaciju putem Interneta, poštuje sva osnovna pravila i ulaže puno truda u kreiranje sadržaja koje će podijeliti sa svojim potrošačima. Konzum i Kaufland također slijede svjetske trendove te ulažu puno truda u marketinšku komunikaciju putem Interneta. Oboje također koriste skoro sve dostupne alate (Search engine marketing, elektronička pošta, društvene mreže), ali je prisutan i prostor za napredak, prije svega na polju društvenih mreža. H&M kao jedan od vodećih svjetskih modnih maloprodajnih lanaca svoju marketinšku komunikaciju putem Interneta u Hrvatskoj uglavnom temelji na newsletteru i komunikaciji putem društvenih mreža, putem koje se trudi što više približiti korisnicima, a istovremeno poštuje sva osnovna pravila komunikacije putem Interneta.
komunikacija putem interneta, maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Retailers' internet communication
nije evidentirano
internet communication, retailers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
28.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb