Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji (CROSBI ID 413245)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Krasić, Veronika Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Krasić, Veronika

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji

Unaprjeđenje prodaje je dio promocijskog miksa zajedno sa osobnom prodajom, oglašavanjem i odnosima s javnošću. Predstavlja dodatan poticaj za potrošače za kupnju proizvoda ili usluge te je kratkoročan instrument koji ubrzava odluku potrošača o kupnji. Raznolika primjena ovog elementa promotivnog miksa je vidljiva u maloprodaji. Razlog tome je upravo snažna konkurencija s kojom se svi trgovački lanci natječu za pažnju potrošača. Sami cilj ovog rada je objasniti unaprjeđenje prodaje kao elementa promotivnog miksa zajedno sa svim njegovim oblicima i posebnostima. Uz to cilj je i istražiti primjenu unaprjeđenja prodaje u maloprodaji, sve metode kojim se različiti maloprodajni lanci koriste kao i analizirati aktivnosti unaprjeđenja prodaje triju hrvatskih trgovačkih lanaca. Većina potrošača prati aktivnosti unaprjeđenja prodaje maloprodajnih lanaca te na temelju njih donosi odluku o kupnji, odnosno gdje im je kupnja najisplativija. Primjer korištenja unaprjeđenja prodaje u promociji trgovačkih lanaca su različita sniženja cijena proizvoda koje trgovački lanci oglašavaju putem kataloga koji je potrošačima dostupan online ili im je poslan na kućnu adresu. U radu su analizirane aktivnosti unaprjeđenja prodaje trgovačkih lanaca Konzum, Kaufland Hrvatska i Walmart. Sva tri trgovačka lanaca kombiniraju aktivnosti unaprjeđenja prodaje zajedno sa aktivnostima ostalih dijelova promotivnog miksa. Walmart kao najveći trgovački lanac na svijetu, uvodi brojne inovacije u načinu rada pa tako i u promotivnim aktivnostima. Koriste programe vrijednosti koji pružaju dodatne pogodnosti kupcima i stavljaju veliki naglasak na unaprjeđenje prodaje putem online kanala. Konzum i Kaufland Hrvatska prate strane trendove pa su tako i oni uveli programe vrijednosti, različita sniženja cijena, nagradne natječaje, bonus pakiranja

unaprjeđenje prodaje, maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Sales promotion as a retailrs' promotion element

nije evidentirano

sales promotions, retailers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

28.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija