Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji (CROSBI ID 413245)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Krasić, Veronika
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Unaprjeđenje prodaje kao element promocije u maloprodaji
Unaprjeđenje prodaje je dio promocijskog miksa zajedno sa osobnom prodajom, oglašavanjem i odnosima s javnošću. Predstavlja dodatan poticaj za potrošače za kupnju proizvoda ili usluge te je kratkoročan instrument koji ubrzava odluku potrošača o kupnji. Raznolika primjena ovog elementa promotivnog miksa je vidljiva u maloprodaji. Razlog tome je upravo snažna konkurencija s kojom se svi trgovački lanci natječu za pažnju potrošača. Sami cilj ovog rada je objasniti unaprjeđenje prodaje kao elementa promotivnog miksa zajedno sa svim njegovim oblicima i posebnostima. Uz to cilj je i istražiti primjenu unaprjeđenja prodaje u maloprodaji, sve metode kojim se različiti maloprodajni lanci koriste kao i analizirati aktivnosti unaprjeđenja prodaje triju hrvatskih trgovačkih lanaca. Većina potrošača prati aktivnosti unaprjeđenja prodaje maloprodajnih lanaca te na temelju njih donosi odluku o kupnji, odnosno gdje im je kupnja najisplativija. Primjer korištenja unaprjeđenja prodaje u promociji trgovačkih lanaca su različita sniženja cijena proizvoda koje trgovački lanci oglašavaju putem kataloga koji je potrošačima dostupan online ili im je poslan na kućnu adresu. U radu su analizirane aktivnosti unaprjeđenja prodaje trgovačkih lanaca Konzum, Kaufland Hrvatska i Walmart. Sva tri trgovačka lanaca kombiniraju aktivnosti unaprjeđenja prodaje zajedno sa aktivnostima ostalih dijelova promotivnog miksa. Walmart kao najveći trgovački lanac na svijetu, uvodi brojne inovacije u načinu rada pa tako i u promotivnim aktivnostima. Koriste programe vrijednosti koji pružaju dodatne pogodnosti kupcima i stavljaju veliki naglasak na unaprjeđenje prodaje putem online kanala. Konzum i Kaufland Hrvatska prate strane trendove pa su tako i oni uveli programe vrijednosti, različita sniženja cijena, nagradne natječaje, bonus pakiranja
unaprjeđenje prodaje, maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Sales promotion as a retailrs' promotion element
nije evidentirano
sales promotions, retailers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
28.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb