Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu (CROSBI ID 413243)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pereglin, Valentina Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pereglin, Valentina

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i svijetu

Ovaj završni rad na temelju sekundarnih izvora podataka objašnjava pojam i definiciju oglašavanja kao elementa promotivnog miksa, povijest oglašavanja, njegove ciljeve te važnost oglašavanja za promociju proizvoda, a potom objašnjava i oglašavanje putem različitih masovnih medija. Nadalje, detaljno se analizira oglašavanje maloprodajnih trgovačkih lanaca u svijetu i Hrvatskoj, pri čemu su za analizu odabrani Walmart, Konzum i Lidl te se ističu njihove sličnosti i razlike u segmentu oglašavanja. Oglašavanje je bitan način komunikacije poduzeća s njihovim potrošačima, pa tako i maloprodajnih trgovačkih lanaca Walmarta, Konzuma i Lidla s njihovim potrošačima. Ovisno o mediju putem kojeg oglašavaju sebe i svoje proizvode, razlikuje se količina ljudi koje je oglas zahvatio. Bitno je istražiti gdje, kada i koliko se treba oglašavati da bi se pozicionirali u svijest potrošača kao kvalitetan maloprodajni trgovački lanac i tako zadržali svoje postojeće i privukli nove potrošače, a teorijski dio o tome u ovom je radu potkrijepljen brojnim autorima. Zahvaljujući stalnoj modernizaciji, velik je izbor medija putem kojeg se vrši oglašavanje: televizija, Internet, radio, tiskani mediji, unutarnje oglašavanje, vanjsko oglašavanje. Svaki od navedenih ima svoje karakteristike, prednosti i nedostatke, a Walmart, Konzum i Lidl ulažu velik dio novčanih sredstava u marketing kako bi se oglašavali na čim bolji način te zato i jesu toliko poznati i kvalitetni maloprodajni trgovački lanci.

oglašavanje, promocija, maloprodajni trgovački lanci

nije evidentirano

engleski

Retailers advertising in Croatia and world

nije evidentirano

advertising, retailers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

28.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija