Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj korištenja sustava za e-učenje na uspješnost učenja (CROSBI ID 652252)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Blašković, Lucija ; Mandušić, Dubravka Utjecaj korištenja sustava za e-učenje na uspješnost učenja // Zbornik radova Naučno-stručne konferencije sa međunarodnim učešćem pod nazivom KVALITET SAVREMENOG VASPITANjA I OBRAZOVANJA / - (ur.). Šabac, 2016. str. 23-23

Podaci o odgovornosti

Blašković, Lucija ; Mandušić, Dubravka

hrvatski

Utjecaj korištenja sustava za e-učenje na uspješnost učenja

Elektroničko učenje i sustavi za elektroničko učenje danas su neizostavan dio svakog visokoobrazovnog sustava koji želi osigurati kvalitetu obrazovanja, te predstavljaju sastavni dio obrazovnog procesa, njegovu nadogradnju i unapređenje. Osnovni cilj ovog istraživanja je dokazati da korištenje sustava za elektroničko učenje omogućuje povećanje kvalitete obrazovanja, odnosno utječe na povećanje uspješnosti obrazovanja. U istraživanju se primijenila statističko komparativna analiza na reprezentativnom uzorku, uz korištenje anketnog upitnika kao instrumenta istraživanja. Anketirali su se nastavnici koji koriste sustave za elektroničko učenje u nastavi i ocjenjivanju, a tražili su se podaci o prosječnoj prolaznosti studenata prije korištenja sustava za elektroničko učenje i podaci o prosječnoj prolaznosti nakon uvođenja te korištenja sustava za elektroničko učenje. Nakon statističke analize podataka, rezultati provedenog istraživanja ukazuju da je poboljšanje ocjena statistički značajno. Prema navedenom može se zaključiti da je uvođenje i korištenje sustava za elektroničko učenje u nastavu i ocjenjivanje imalo pozitivan utjecaj na kvalitetu visokoobrazovnog procesa, odnosno na indikatore kvalitete (ocjene), te je dokazan doprinos uvođenja sustava za elektroničko učenje unapređenju kvalitete procesa visokoškolskog obrazovanja. Rezultati istraživanja omogućuju sustavniju pripremu i kontrolirano uvođenje sustava za elektroničko učenje u visokoškolsko obrazovanje, te su motivacija za uvođenje istog.

Elektroničko učenje, sustavi za elektroničko učenje, kvaliteta

nije evidentirano

engleski

The Impact of E-Learning systems on learning success

nije evidentirano

e-learning, systems for e-learning, quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

23-23.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Konferencija „Kvalitet savremenog vaspitanja i obrazovanja"

ostalo

20.05.2016-20.05.2016

Šabac, Srbija

Povezanost rada

nije evidentirano