Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje stripova u učenju i poučavanju (CROSBI ID 652192)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Batarelo Kokić, Ivana ; Kostović Vranješ, Vesna ; Mandarić Vukušić, Anita Korištenje stripova u učenju i poučavanju // Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo / Antonac, Sandi ; Kuić, Ivanka ; Lozić Knezović, Katarina (ur.). Zagreb: Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, Filozofski fakultet u Splitu, 2017. str. 15-17

Podaci o odgovornosti

Batarelo Kokić, Ivana ; Kostović Vranješ, Vesna ; Mandarić Vukušić, Anita

hrvatski

Korištenje stripova u učenju i poučavanju

U području učenja i poučavanja brojne su mogućnosti za korištenje stripova. U ovom radu provedena je opsežna analiza domaće i strane literature na temu korištenja stripova u nastavi, a na temelju koje su napravljene poveznice s postojećim kurikularnim okvirom i primjerima korištenja stripova. Uz prikaz različitih načina na koji se koriste stripovi u nastavi, dan je i osvrt na prednosti ali i prepreke koje se vezuju uz njihovo korištenje. Kao što je navedeno u Nacionalnom okvirnom kurikulumu (MZOS, 2011), u školama u Hrvatskoj, stripovi se koriste u redovnoj nastavi i sastavni su dio obveznog kurikuluma u obrazovnom području hrvatskog jezika i to kao dio medijske kulture ili samostalna tematika u obveznom i izbornom sadržaju. Osim u području hrvatskog jezika, stripovi se koriste i u području drugih jezika (engleski, njemački i francuski) te u likovnoj kulturi. U nastavi su prepoznate tri vrste stripova i različiti pristupi njihovom korištenju: (1) ilustrirane knjige – stripovi navedeni u lektiri ; (2) stripovi iz edukativno-zabavnih časopisa ; te (3) učenički stripovi. U lektiri za osnovne škole navedeni su naslovi knjiga koje su pisane u obliku stripa (npr. Durica, Divlji konj), a u učenju i poučavanju se koriste i stripovi iz edukativno-zabavnih časopisa (npr. SMIB, Modra lasta, Radost, Moj planet, Prvi izbor). Od velikog značaja su stripovi koje osmišljavaju i oblikuju sami učenici, a ova posebna kategorija korištenja stripova u području učenja i poučavanja dodatno je istražena za potrebe ovog rada.

stripovi u nastavi, ilustrirane knjige, stripovi u časopisima, učenički stripovi

nije evidentirano

engleski

Use of comic strips in teaching and learning

nije evidentirano

comic strip in teaching, illustrated books, comic strip in magazines, comic strip created by students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-17.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo

Antonac, Sandi ; Kuić, Ivanka ; Lozić Knezović, Katarina

Zagreb: Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, Filozofski fakultet u Splitu

978-953-500-162-1

Podaci o skupu

Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo

predavanje

26.09.2017-27.09.2017

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija