Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški koncept uključenosti u maloprodaji (CROSBI ID 413106)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tretinjak, Helena Marketinški koncept uključenosti u maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Tretinjak, Helena

Dunković, Dario

hrvatski

Marketinški koncept uključenosti u maloprodaji

Prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda i/ili usluge potrošač prolazi kroz određene faze samog procesa kupnje. Ponašanje potrošača na tržištu uključuje niz psihičkih i fizičkih aktivnosti koje poduzima pojedinac u procesu odabira, kupnje i konzumiranja određenog proizvoda i/ili usluge. Maloprodavači trebaju biti sposobni privući kupce i ispuniti njihove želje. Stoga je vrlo važno da maloprodavač razumije ponašanje kupaca koje se odnosi na individualno odlučivanje kupca o tome što, gdje, kako i od koga kupiti. Kupci pri odlukama o odabiru različitih proizvoda ne ulažu jednak napor. Neke proizvode kupci kupuju rutinski (npr. kruh), a za neke proizvode žele više informacija prije donošenja konačne odluke o kupnji. Rad opisuje važnost spoznaje što se događa u svijesti kupca tijekom cijelog procesa kupnje, te koliko su kupci svjesni postojanja razlike između marki proizvoda. Okosnica teorijskog dijela rada je proces donošenja odluke o kupnji odnosno preciznije, marketinški koncept uključenosti kupaca u donošenju odluke o kupnji. Tema istraživanja je razina uključenosti kupaca u procesu kupnje tri prehrambena proizvoda. Rezultati istraživanja pokazali su različite razine uključenosti za tri proizvoda.

ponašanje potrošača, uključenost, kupovne odluke, prehrambeni proizvod

Diplomski studij, smjer Trgovina

engleski

The marketing concept of involvement in retail

nije evidentirano

consumer behavior, involvement, purchasing decisions, food product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

20.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija