Marketinški koncept uključenosti u maloprodaji (CROSBI ID 413106)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tretinjak, Helena
Dunković, Dario
hrvatski
Marketinški koncept uključenosti u maloprodaji
Prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda i/ili usluge potrošač prolazi kroz određene faze samog procesa kupnje. Ponašanje potrošača na tržištu uključuje niz psihičkih i fizičkih aktivnosti koje poduzima pojedinac u procesu odabira, kupnje i konzumiranja određenog proizvoda i/ili usluge. Maloprodavači trebaju biti sposobni privući kupce i ispuniti njihove želje. Stoga je vrlo važno da maloprodavač razumije ponašanje kupaca koje se odnosi na individualno odlučivanje kupca o tome što, gdje, kako i od koga kupiti. Kupci pri odlukama o odabiru različitih proizvoda ne ulažu jednak napor. Neke proizvode kupci kupuju rutinski (npr. kruh), a za neke proizvode žele više informacija prije donošenja konačne odluke o kupnji. Rad opisuje važnost spoznaje što se događa u svijesti kupca tijekom cijelog procesa kupnje, te koliko su kupci svjesni postojanja razlike između marki proizvoda. Okosnica teorijskog dijela rada je proces donošenja odluke o kupnji odnosno preciznije, marketinški koncept uključenosti kupaca u donošenju odluke o kupnji. Tema istraživanja je razina uključenosti kupaca u procesu kupnje tri prehrambena proizvoda. Rezultati istraživanja pokazali su različite razine uključenosti za tri proizvoda.
ponašanje potrošača, uključenost, kupovne odluke, prehrambeni proizvod
Diplomski studij, smjer Trgovina
engleski
The marketing concept of involvement in retail
nije evidentirano
consumer behavior, involvement, purchasing decisions, food product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
20.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb