Upravljanje sustavom obrade reklamacija i zadovoljstvo kupaca (CROSBI ID 413104)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Spahić, Aida
Dunković, Dario
hrvatski
Upravljanje sustavom obrade reklamacija i zadovoljstvo kupaca
U suvremenim uvjetima poslovanja potrošač je u središtu svih poslovnih aktivnosti. Zadovoljni su potrošači instrument ostvarivanja uspješnosti suvremenih poslovnih subjekata, poglavito danas, u suvremenim uvjetima poslovanja kada je konkurencija, nesumnjivo jača nego ikada prije. Trgovci sve više teže ponuditi kvalitetniju uslugu potrošačima kako bi oni bili zadovoljni. Kupci su sve zahtjevniji, obrazovaniji, i mijenjaju im se sklonosti i želje, tako da se njihovo ponašanje može djelotvorno pratiti samo uz pomoć računalne podrške i koncepta upravljanja odnosa s kupcima. Upravo je ovaj koncept odabran kao polazište teorijskog dijela rada. Aktualnost teme nalaže sve češću primjenu koncepcija poslovanja gdje se upravo kupac i njegovo zadovoljstvo prikazuju kao glavne vodilje ; koncept zadovoljstva i iskustva kupca. Kako bi osigurali uspješnost poslovanja, poslovni subjekti moraju biti usmjereni ka razvijanju dugoročnih odnosa s kupcima. Izgradnja lojalnosti i zadržavanje kupca treba biti strateški cilj poduzeća. Jedan od načina je unaprijeđen sustav za upravljanje reklamacijama potrošača. Različite politike zaštite potrošača štite interese potrošača, stoga rješavanje reklamacija podrazumijeva određenu kvalitetu usluga popravka, zamjene ili povrata koji su na raspolaganju potrošačima određenog poslovnog subjekta. Cilj rada je ukazati na važnost učinkovite obrade reklamacija u postizanju i održavanju zadovoljstva potrošača i osigurati uspjeh poslovnih subjekata na tržištu.
potrošač, zadovoljstvo kupca, upravljanje odnosima s kupcima, iskustvo kupca, sustav upravljanja reklamacijama, politika zaštite potrošača
Diplomski studij, smjer Trgovina
engleski
Complaint management and customer's satisfaction
nije evidentirano
consumer, customer satisfaction, customer relationship management, customer experience, complaint management system, consumer protection policy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
20.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb