Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško planiranje internacionalizacije poslovanja u maloprodaji (CROSBI ID 413103)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šarić, Bernarda Strateško planiranje internacionalizacije poslovanja u maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Šarić, Bernarda

Dunković, Dario

hrvatski

Strateško planiranje internacionalizacije poslovanja u maloprodaji

Strategija i strateško planiranje oduvijek predstavljaju veliki izazov za velike maloprodajne lance, naročito u današnje vrijeme kada ekonomski trendovi, informacije, tehnologija i životni stil kupca utječu na promjene kojima je potrebno prilagoditi cjelokupno poslovanje kako bi se osigurao Kontinuirani rast i razvoj, što su glavni ciljevi svakog maloprodavača. Za ostvarenje tih ciljeva izuzetno je važan kvalitetan pristup planiranju strategije, ali ponekad domaće tržište nije dovoljno veliko za sve sudionike koji se natječu za što veći tržišni udio. Stoga se maloprodavači odlučuju za strateško širenje van nacionalnog tržišta, odnosno odlučuju se internacionalizirati poslovne operacije. Internacionalizacija je proces koji se osobito ubrzao krajem 80-ih godina prošlog stoljeća, a danas je toliko raširen da uključuje gotovo sve sudionike u maloprodaji. Uz mnoge prednosti koje internacionalizacija nosi, također postoje brojne poteškoće s kojima se susreću maloprodavači. Iz toga i proizlazi glavni motiv za odabir teme. Temeljito istraživanje i upoznavanje s aspektima tržišnog nastupa na stranom tržištu su glavne aktivnosti koje menadžment treba prepoznati kako bi formulirao uspješnu strategiju nastupa na tim tržištima. Cilj rada jest objasniti ulogu strateškog planiranja u procesu internacionalizacije kao logičnog slijeda u ekspanziji maloprodajnih operacija na strana tržišta. Nadalje, cilj je istražiti teorijski okvir planiranja strategije internacionalizacije i metode ulaska na strano tržište. U radu se analizira slučaj velikog multinacionalnog maloprodavača Tesca i razvoj internacionalne strategije s naglaskom na ulazak i pristupnost na mađarskom tržištu. Kroz istraživanje se utvrđuju glavne strateške odrednice koje je menadžment Tesca koristio prilikom ulaska na mađarsko tržište, te se prema pregledu financijskog poslovanja i ostvarenog tržišnog udjela ocjenjuje uspješnost provedene strategije.

strateško planiranje, strategija, proces internacionalizacije, internacionalizacija maloprodavača, Tesco

Diplomski studij, smjer Trgovina

engleski

Strategic planning of business internationalization in retail

nije evidentirano

strategic planning, strategy, internationalization process, internationalization of retailers, Tesco

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

20.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija