Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavno područje pjevanje u prvim trima razredima osnovnoškolske nastave glazbe (CROSBI ID 413063)

Ocjenski rad | diplomski rad

Novaković, Jelena Nastavno područje pjevanje u prvim trima razredima osnovnoškolske nastave glazbe / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2017

Podaci o odgovornosti

Novaković, Jelena

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Nastavno područje pjevanje u prvim trima razredima osnovnoškolske nastave glazbe

Tema ovoga diplomskog rada je pjevanje u prvim trima razredima osnovne škole. U okviru ovoga rada, u svibnju 2017. godine, provedeno je istraživanje u prva tri razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja u Osijeku. Istraživanje se odvijalo tijekom tri tjedna, a obuhvatilo je 47 učenika od 1. do 3. razreda. Istraživanje polazi od sljedećih istraživačkih pitanja: Preferiraju li učenici mlađe školske dobi više pjesme u durskom ili molskom tonalitetu, preferiraju li više pjesme u polaganom, umjerenom ili brzom tempu te koju vrstu pjesama učenici više preferiraju? Rezultati su pokazali da učenici mlađe školske dobi više vole pjevati pjesme u durskom tonalitetu koje su vedrog i veselog karaktera za razliku od molskih koje su najčešće tužnog karaktera. Također je ustanovljeno da učenici vole pjevati pjesme umjerenog do brzog tempa i više preferiraju autorske popularne pjesme za djecu od narodnih.

osnovna škola, nastava glazbe, pjesme, pjevanje.

nije evidentirano

engleski

The teaching area of singing in the first three classes of elementary school music

nije evidentirano

primary school, music lessons, songs, singing.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija