Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba ponašanja potrošača prilikom kupovine sportske opreme u tradicionalnoj i elektroničkoj maloprodaji (CROSBI ID 413009)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lozanić, Luka Usporedba ponašanja potrošača prilikom kupovine sportske opreme u tradicionalnoj i elektroničkoj maloprodaji / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Lozanić, Luka

Petljak, Kristina

hrvatski

Usporedba ponašanja potrošača prilikom kupovine sportske opreme u tradicionalnoj i elektroničkoj maloprodaji

Predmet ovog diplomskog rada je ponašanje potrošača prilikom kupovine sportske opreme u offline i online prodavaonicama. Prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda i/ili usluge svaki potrošač prolazi kroz neke određene faze samog procesa kupnje. Ponašanje potrošača na tržištu uključuje niz psihičkih i fizičkih aktivnosti koje poduzima pojedinac u procesu odabira, kupnje i konzumiranja određenog proizvoda i/ili usluge. Da bi potrošač izabrao proizvod i/ili uslugu koja će maksimalno zadovoljiti sve njegove potrebe, najprije mora posjedovati određenu količinu informacija o samom proizvodu. U teoriji, proces donošenja odluke o kupnji sastoji se od pet osnovnih faza: 1. prepoznavanje potrebe, 2. traženje informacija, 3. vrednovanje alternativa, 4. kupnja i 5. postprodajna procjena. Ovaj proces isti je kod kupnje svih vrsta proizvoda. Cilj ovog rada je prepoznati navike, stavove i želje potrošača prilikom kupovine obuće u offline i online prodavaonicama, za što je poslužilo empirijsko istraživanje provedeno putem online anketnog upitnika. Istraživanje je provedeno putem društvene mreže Facebook, e-maila i Whatsapp. U istraživanju je sudjelovalo 253 ispitanika, od toga 184 su ženskog spola, a kod dobne strukture najzastupljeniji su ispitanici od 18- 24 godine života. Istraživanje je pokazalo važnu ulogu internet prodajnog kanala u fazama uočavanja potrebe za novom sportskom opremom, kao i u fazi traženja informacija ili uspoređivanja proizvoda, međutim vrlo malu zastupljenost tog prodajnog kanala u završnoj fazi kupovnog procesa. Tradicionalne prodavaonice, za ovakvu vrstu asortimana kakva je sportska oprema i dalje predstavljaju glavni prodajni kanal.

elektronička maloprodaja ; tradicionalna maloprodaja ; ponašanje potrošača ; sportska oprema ; e-trgovina

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Comparison of consumer behavior when purchasing sport equipment in traditional and electronic retail

nije evidentirano

electronic retail ; traditional retail ; consumer behavior ; sport equipment ; e-commerce

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija