PROVOĐENJE SLOBODNOG VREMENA DJECE I MLADIH ASOCIJALNOG PONAŠANJA (CROSBI ID 412905)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zebić, Ana
Zloković, Jasminka
hrvatski
PROVOĐENJE SLOBODNOG VREMENA DJECE I MLADIH ASOCIJALNOG PONAŠANJA
Slobodno vrijeme se u suvremenoj literaturi procjenjuje kao prostor u kojemu se javljaju brojna asocijalna ponašanja. Razlog tomu su negativni utjecaji, budući da mnogo mladih ne zna organizirati svoje slobodno vrijeme, zbog čega ga provode besciljno, stihijski i nesadrţajno. Stoga, ukoliko se ono ne ispuni pozitivnim sadrţajima i ponudama koje će im pruţiti mogućnost samootkrivanja i samopotvrĎivanja, ono predstavlja tzv. asocijalnu bombu. Teorijski okvir u koji se interpretacija rezultata smješta jest odreĎenje slobodnog vremena, njegove funkcije, sadrţaji te aktivnosti adolescenata u slobodno vrijeme, slobodno vrijeme kao odgojna sredina, kao i odreĎenje asocijalnog ponašanja uz rizične čimbenike te najčešća asocijalna ponašanja. Rezultati ovog istraţivanja dobiveni su provedbom trinaest polustrukturiranih intervjua s korisnicima Doma za odgoj djece i mladeţi Rijeka, koji koriste uslugu privremenog smještaja radi provoĎenja kraćih rehabilitacijskih (tretmanskih) programa. Na temelju dobivenih rezultata vidljivo je kako mladi najčešće svoje vrijeme provode nestrukturirano, zaokupljeni aktivnostima s funkcijom zabave i odmora, dok je vidljiva i uključenost u sportsko-rekreativne aktivnosti. Razlog takvoj provedbi slobodnog vremena je mala upoznatost s ponudom izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti te nemotiviranost za uključivanje u ponuĎene aktivnosti. Uz to, razlog nestrukturiranog provoĎenja slobodnog vremena su djelomično i vršnjaci čiji je utjecaj u vrijeme adolescencije izrazito snaţan, zbog čega utjecaj roditelja/skrbnika nije vidljiv u tolikoj mjeri.
asocijalno ponašanje, slobodno vrijeme, adolescencija, roditelj/skrbnik, izvanškolske i izvannastavne aktivnosti
nije evidentirano
engleski
IMPLEMENTATION OF FREE TIME OF CHILDREN AND YOUTH OF ASSOCIATED BEHAVIOR
nije evidentirano
asocial behavior, leisure time, adolescence, parent / guardian, extracurricular and extracurricular activities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
86
13.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
RIJEKA