Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara (CROSBI ID 412626)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kostelić, Katarina
prof. dr. sc. Škare, Marinko ; prof. dr. sc. Križman Pavlović, Danijela
hrvatski
Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara
Cilj disertacije je definirati i testirati model u okvirima bihevioralne teorije igara koji može opisati, objasniti i predvidjeti tijek i ishod pojednostavljene interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu. Stoga je potrebno u model uključiti bihevioralni čimbenik koji opisuje i razlikuje karakteristike pojedinaca. Zbog toga dolazi do potrebe za redefiniranjem koncepta ravnoteže u okviru igre, odnosno potrebe za pooštrenim konceptom ravnoteže koji će zahtijevati ostvarenje Bayesove savršene ravnoteže i statističke ravnoteže uvjetovane bihevioralnim čimbenikom. Bihevioralni podatci prikupljeni su pomoću originalnog anketnog upitnika, te statistički obrađeni. Doprinos rada očituje se u definiranju i testiranju deskriptivnih, eksplikativnih i prediktivnih svojstva modela interpersonalne komunikacije, uz naglasak na donošenje odluka, racionalnost pojedinaca i dominantne strategije.
bihevioralna teorija igara ; ravnoteža ; donošenje odluka ; ograničena racionalnost ; interpersonalna marketinška komunikacija
nije evidentirano
engleski
Modeling interpersonal marketing communication in sale process applying behavioral game theory
nije evidentirano
behavioral game theory ; equilibrium ; decision - making ; bounded rationality ; interpersonal marketing communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
209
11.01.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula