Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara (CROSBI ID 412626)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kostelić, Katarina Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara / prof. dr. sc. Škare, Marinko ; prof. dr. sc. Križman Pavlović, Danijela (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kostelić, Katarina

prof. dr. sc. Škare, Marinko ; prof. dr. sc. Križman Pavlović, Danijela

hrvatski

Modeliranje interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu primjenom bihevioralne teorije igara

Cilj disertacije je definirati i testirati model u okvirima bihevioralne teorije igara koji može opisati, objasniti i predvidjeti tijek i ishod pojednostavljene interpersonalne marketinške komunikacije u prodajnom procesu. Stoga je potrebno u model uključiti bihevioralni čimbenik koji opisuje i razlikuje karakteristike pojedinaca. Zbog toga dolazi do potrebe za redefiniranjem koncepta ravnoteže u okviru igre, odnosno potrebe za pooštrenim konceptom ravnoteže koji će zahtijevati ostvarenje Bayesove savršene ravnoteže i statističke ravnoteže uvjetovane bihevioralnim čimbenikom. Bihevioralni podatci prikupljeni su pomoću originalnog anketnog upitnika, te statistički obrađeni. Doprinos rada očituje se u definiranju i testiranju deskriptivnih, eksplikativnih i prediktivnih svojstva modela interpersonalne komunikacije, uz naglasak na donošenje odluka, racionalnost pojedinaca i dominantne strategije.

bihevioralna teorija igara ; ravnoteža ; donošenje odluka ; ograničena racionalnost ; interpersonalna marketinška komunikacija

nije evidentirano

engleski

Modeling interpersonal marketing communication in sale process applying behavioral game theory

nije evidentirano

behavioral game theory ; equilibrium ; decision - making ; bounded rationality ; interpersonal marketing communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

209

11.01.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Matematika, Ekonomija, Psihologija